Snak

Mere indhold efter annoncen
Er meget enig at det var urutineret af Berisha at samle bolden op, den skulle han have sparket væk. Men sindssygt af dommeren, specielt fordi der står en til dommer ved siden af målet og holder øje. Hvis han ikke kunne se det ikke var med vilje er det helt væk.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Han fortsatte endda med at begå yderlige fejl i situationen.
Bolden skal jo for helv... placeres hvor forseelsen er foregået. Den foregår jo hvor målmanden samler den op, hvis man altså tolker det som en bevidst aflevering til målmanden.
Dernæst, så skal muren jo være 9,15 meter væk, eller placeres på mållinjen. I stedet får Lazios spillere lov til at stå 4-5 meter væk på kanten langt fra mållinjen.

Hold op hver det imponerende at en Serie A dommer kan lave så eklatante fejl, og så mange af dem i en og samme situation.
Pierluigi Collina må sgu sidde og krumme tæer engang imellem.
I think religion should be treated with ridicule, hatred and contempt, and I claim that right. - Christopher Hitchens I will try anything once, except incest and folk dance. - Oscar Wilde Il mio cuore sarà sempre viola
Hvorfor dog også lade Mazzoleni dømme rundens hovedkamp?

Han er rutineret, men bestemt ikke en god dommer. Lad dog Rizzoli eller Orsato dømme den.
Var det ikke et frispark til Candreva der?
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
1-1 efter en kæmpe forsvarsfejl.

Hvordan kan de stå så højt uden at ligge tæt på Icardi.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Absurd ringe dømt, ja. Tilbagelægning kan måske dømmes, selvom jeg hælder til det er en kikset tæmning, men bolden skal jo lægges der, hvor forseelsen begås.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Hvor er Radu blank. En mand med hans rutine, ak ak.
Ja han har haft en kæmpe form nedgang de sidste 2 sæsoner..og så besluttede Lotito sig alligevel at give ham en 5 årig kontrakt forlængelse. Det er tæt på at være en vanvittig beslutning.

https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Shit et tosset straffespark at begå af Melo.
Vanvittigt af Melo.
Forza Napoli Sempre!
Annonce