Fatter ikke hvordan vi fik 3 point i den kamp, Inter har et meget bedre hold. Pioli er blevet slået så mange gange i kampe imod dårligere hold, men deres træner vandt kampen mod Pioli. I den her kamp var det nærmest omvendt, Pioli vandt over Mancini.
Ikke dårligt når man tænker på at keeperen og forsvaret alle er reserver. Hvis alle mand var klar havde ingen af de 5 spillere startet idag.
Milinkovic og Biglia gjorde det rigtigt godt idag imod Inters stærke midtbane. Og så må jeg sige at Matri hjalp meget ved at være en spilstation som man kunne losse bolden op til.
Det var ikke kønt spil idag, men måske det er det der skal til for at komme igang igen.
Ser frem til Januar transfer markedet, nu må Lotito følge op og hente nogen betydnings fulde spillere. Inter kan godt få Candreva så længe de sender noget godt den anden vej..og lad os så hentet en spiller ala Glik til forsvaret.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg