Snak

Mere indhold efter annoncen
Der er noget helt galt med regnestykket på Felipe.

170.000 pund om ugen svarer til små 90 mio kr. om året. Der er ingen oplysninger, om det er brutto eller netto. Men han tjener pt. lidt over 10 mio kr (netto) om året. Og hvis lønnen skulle blive fordoblet, som artiklen skriver, er det nok snarere 170.000 pund om måneden, svarende til små 21 mio kr. om året.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/agent-lazio-taet-paa-lyon-spiller/

Kan virkelig ikke forstå hvis det er det niveau man kigger på mht en ny forsvars spiller til klubben. Han er 32, spiller ikke længere for Lyon og han har store problemer med skader.

Der er ikke plads til flere fejltagelser i ligaen, ivertfaldet ikke hvis man vil i top 5. Og El/Coppa er jo også en turnering hvor en dårlig kamp betyder exit. Derfor vil jeg synes det er underligt hvis man ikke henter en spiller ind fra en højere hylde end det her.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Hvad blev der af Thomas Heurtaux? Han er da lidt bedre i hvert fald.
Udinese vil sikkert have mere end den lille sum penge som Lotito er villig til at investere i at lukket hullet i et forsvar der har lukket 26 mål ind i 17 kampe..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Hvordan går man fra at slå Inter på udebane til at spille 0-0 mod Carpi på hjemmebane?

Pioli bliver også revet rundt i medierne nu åbenbart.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der var et møde igår imellem fangrupperne, klubben og politiet. Her skulle man diskutere de nye stadion regler og forsøge at finde en løsning på problemerne.

Det møde kan ikke være gået særlig godt fordi Curva Nord har besluttet at boykotte alle hjemmekampe for resten af sæsonen og måske også næste sæson. Man er utilfreds med de mange sanktioner der har reduceret Olimpicos kapacitet væsentligt og også ødelagt Curvaen.

Det gør det ikke nemmere at Curva Nord er trætte af Lotitos måde at styre klubben på.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Ikke nogen specielt flot kamp idag, begge hold har haft store problemer med at skabe chancer. Det så ellers ud til at Viola skulle til at lægge det helt store pres, men så skete der et eller andet og Lazio kom igang imens Viola ikke længere er farlige.

Pioli er nødt til at tage Pioli ud nu, han holder ikke resten af kampen med det gule kort han allerede har fået. Mauricio har altid været en tikkende bombe og der er gode penge at hente på at han bliver kylet ud, hvis Pioli ikke tager ham ud nu...

https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Pioli er nødt til at tage Pioli ud nu

Øhhh?...
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Haha, jeg mente Mauricio. Men han må også gerne sende sig selv langt væk efter kampen...
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg

Pioli er nødt til at tage Pioli ud nu, han holder ikke resten af kampen med det gule kort han allerede har fået. Mauricio har altid været en tikkende bombe og der er gode penge at hente på at han bliver kylet ud, hvis Pioli ikke tager ham ud nu...


Det er sku tarvelig at bede Pioli pille sig selv ud.
Daje!
Annonce