Idag var det bare det sædvanlige rod fra hele holdet. Begge mål bliver nærmest foræret væk ved at lave sløsede frispark farlige steder på banen i situationer der helt sikkert ikke var farlige. Og der var flere gange hvor det brændte på og Bologna burde have scoret til 3-0
Det var kun pga en tåbelig handling fra en Bologna spiller der gjorde at vi fik gang i spillet i den her kamp og måske godt kunne have hentet 3 point.
Uafgjort betyder ikke en skid når man sidder fastlåst i midten af tabellen og det mest sørgelige er Pioli nu bare får længere snøre. I næste uge hedder det coppa Italia og hvis vi ikke slår Juventus så bliver der nok ikke Europæisk fodbold i næste sæson.
Jeg havde virkelig håbet på at vi ikke skulle have endnu et Januar transfer vindue hvor man sidder og bider negle den 31 Januar, men det ligner netop det scenario for hvad..4 eller 5 år i træk efterhånden.
Defensiven sejler og spillere som Konko og Hoedt skal altså ikke starte. Få nu hentet en klasse CB og en til back spiller istedet for..
Det var kun pga en tåbelig handling fra en Bologna spiller der gjorde at vi fik gang i spillet i den her kamp og måske godt kunne have hentet 3 point.
Uafgjort betyder ikke en skid når man sidder fastlåst i midten af tabellen og det mest sørgelige er Pioli nu bare får længere snøre. I næste uge hedder det coppa Italia og hvis vi ikke slår Juventus så bliver der nok ikke Europæisk fodbold i næste sæson.
Jeg havde virkelig håbet på at vi ikke skulle have endnu et Januar transfer vindue hvor man sidder og bider negle den 31 Januar, men det ligner netop det scenario for hvad..4 eller 5 år i træk efterhånden.
Defensiven sejler og spillere som Konko og Hoedt skal altså ikke starte. Få nu hentet en klasse CB og en til back spiller istedet for..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg