Lazio squad for Napoli: Marchetti, Berisha, Guerrieri; Basta, Gentiletti, Hoedt, Konko, Mauricio, Patric; Candreva, Felipe Anderson, Lulic, Mauri, Murgia, Onazi, Parolo; Djordjevic, Keita, Klose
4-3-3
Marchetti
Basta-Hoedt-Mauricio-Konko
Parolo-Onazi-Lulic
Candreva-Klose-Keita
Det bliver nok en ordentlig afklapsning i aften. Der er så mange skader og karantæner at Pioli kun har 19 spillere at gøre godt med og det er inkl 2 primavera spillere.
Jeg kan virkelig ikke se hvordan det forsvar skulle kunne klare at stå overfor Napolis skræmmende offensiv. Sidste gang Hoedt skulle tage sig af Higuain endte det med et kæmpe nederlag, så det er svært for mig at finde optimisme for den her kamp.
Jeg frygter lidt af et nederlag her vil resultere i end til resultatmæssig krise, men måske Pioli kan få holdet til at gå ud og kæmpe for at få hævn over det sidste nederlag. Det er nok den eneste måde man kan vinde den her kamp, ved at ville det mere end Napoli der iøvrigt godt kunne gå hen og få gummi ben snart..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg