Hvem er det du mener har overset ham?
Snak
Redigeretons 3. feb 2016
Hvem er det du mener har overset ham?
Folk generelt der snakker om de bedste angribere. Selvfølgelig har han også fået anerkendelse, men ikke i den grad jeg synes han fortjente, når man kigger på hans konkurrenter på samme position. I 90`erne var Serie A klart den bedste liga i verden. Især i det lys, synes jeg det var imponerende så mange mål han scorede, på et Lazio hold der ikke var imponerende.
Forza Napoli Sempre!
ons 3. feb 2016
Nu gider jeg ikke sådan en eller anden "wiki-diskussion", men jeg husker da Lazio som et rigtig stærkt hold i 90erne, og som et hold der købte verdensstjerner i hobetal.
Men jeg kan stadig ikke finde ud af hvilken anerkendelse du synes han bliver snydt for og fra hvem den skulle være kommet.
Men jeg kan stadig ikke finde ud af hvilken anerkendelse du synes han bliver snydt for og fra hvem den skulle være kommet.
ons 3. feb 2016
gorillapik@
wiki-diskussion? Jeg forholder mig blot til fakta. Det var først efter Signori forlod Lazio at de virkelig købte de store stjerner. På papiret havde Lazio et fantastisk hold, fra cirka 1997-2002. Signori forlod Lazio i 1997.
wiki-diskussion? Jeg forholder mig blot til fakta. Det var først efter Signori forlod Lazio at de virkelig købte de store stjerner. På papiret havde Lazio et fantastisk hold, fra cirka 1997-2002. Signori forlod Lazio i 1997.
Forza Napoli Sempre!
Redigeretons 3. feb 2016
@ Gorilla
TR kan da godt have en pointe i, at Beppe til tider er en overset angrebsstjerne, som altså scorede 188 mål i Serie A - i øvrigt det samme som del Piero, mens fx Batigol "kun" scorede 184 mål. Og de to sidstnævnte fik/får vel større offentlig anerkendelse i den brede fodboldverden end Beppe, hvilket måske også skyldes hans skandaler i tiden efter karrierestoppet.
TR kan da godt have en pointe i, at Beppe til tider er en overset angrebsstjerne, som altså scorede 188 mål i Serie A - i øvrigt det samme som del Piero, mens fx Batigol "kun" scorede 184 mål. Og de to sidstnævnte fik/får vel større offentlig anerkendelse i den brede fodboldverden end Beppe, hvilket måske også skyldes hans skandaler i tiden efter karrierestoppet.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
ons 3. feb 2016
Men mener du at Signori var en bedre angriber end Del Piero eller Batistuta? Jeg gør bestemt ikke, men set kan man jo i hvert fald diskutere. Modsat den der med "generelt/ til tider overset" som er så intetsigende og ukonkret at det bliver umuligt at diskutere.
ons 3. feb 2016
@tr
Ja wiki-diskussion, som i, at jeg ikke gider sidde at slå alt mulig op på wiki for at bevise en pointe. Men Gasgoigne husker jeg da som et pænt stort navn der blev købt før 97.
Ja wiki-diskussion, som i, at jeg ikke gider sidde at slå alt mulig op på wiki for at bevise en pointe. Men Gasgoigne husker jeg da som et pænt stort navn der blev købt før 97.
Redigeretons 3. feb 2016
Batistuta synes jeg dog også er lidt undervurderet. Han var lidt i den samme situation som Signori. Scorede et hav af mål for Fiorentina, som på det tidspunkt ikke havde det bedste hold på papiret. Så kom han til Roma, hvor han i sin første sæson vandt mesterskabet med dem og var deres topscorer. Antonio Di Natale og Luca Toni hører også under den kategori.
Forza Napoli Sempre!
Redigeretons 3. feb 2016
Men mener du at Signori var en bedre angriber end Del Piero eller Batistuta? Jeg gør bestemt ikke, men set kan man jo i hvert fald diskutere. Modsat den der med "generelt/ til tider overset" som er så intetsigende og ukonkret at det bliver umuligt at diskutere.
Som rendyrket angriber og målt på killerinstinktet, der synes jeg faktisk Signori var en smule bedre end Del Piero. Del Piero var dog meget mere komplet. Han kunne ting som meget få kunne. Både hans overblik, teknik, o.s.v., var i særklasse. Men det er heller ikke ham eller nogen specifikke angribere fra Serie A jeg ville sammenligne ham med. Jeg var mere intresseret i at sammmenligne ham med spillere fra andre ligaer i samme periode. Serie A var verdens bedste liga, i den periode Signori var topcorer flere sæsoner i træk. Det synes jeg fortjente mere respekt internationalt set.
Forza Napoli Sempre!