Snak

Mere indhold efter annoncen
Lotito har ikke for vane at komme med sådan nogen udmeldinger uden at det er sandt, mindes ikke at have set ham nævne at han har solgt en spiller uden denne spiller rent faktisk er blevet solgt.

Hvis det er korrekt så er beløbet naturligvis inkl en masse tossede bonusser ala da Martial blev købt.

Men ja det lyder alt for godt til at være sandt
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Jeg gider ikke ligge en video op af "højdepunkterne" fra igår for jeg synes ikke i andre skal ende med at have en trist Mandag efter at have set det.

Dog var der et øjeblik hvor man så noget der var rimelig høj klasse. Det er sgu flot tektik fra Konko..

https://www.facebook.com/AmanteDellaBola.ADB/videos/10153687682594667/
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Haha, fedt! Jeg elsker, at Roberto Stellone ligner en mand, der enten tror, Frosinone skal til at have en giga chance eller jubler over den fantastiske aktion!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Det er da utroligt hvordan det her forbandede forsvar lige skal lukke modstanderen ind i en kamp der ellers er mere end overkommelig.

https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
3-1 nu, så må den da være lukket. Hold så fokus..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Flot skalp hvis i slår Galatasaray ud.
Forza Napoli Sempre!
Jeg tror at den er hjemme, Ilse. Håber ikke at jeg dermed jinxer noget.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Gala er ikke to potter pis værd. Det havde været skuffende hvis ikke de blev slået.
Så så Bosse, nu skal du sgu ikke tale Ilse´s triumf ned :-)
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Gala er ikke to potter pis værd. Det havde været skuffende hvis ikke de blev slået.


Overdrivelse fremmer forståelsen Bosse. Det kommer an på hvad du definerer ved to potter pis?;-) Det er en flot skalp i den forstand at Galatasaray trods alt er et stort hold, og Lazio ikke er hvad de har været. Lazio har overrasket positivt i de her to opgør. Før opgøret ville jeg mene at den hed 55-45 til Galatasaray.
Forza Napoli Sempre!
Annonce