Gala er jo heller ikke nærheden af hvad de har været. De har stadig en god hjemmebane, men spiller for spiller og kvaliteten af hvad de leverer er under Lazios ditto. Du ser også hvem de nærmeste klubber i den hjemlige liga er for spillerkirkegården.
Snak
tors 25. feb 2016
Slut. 3-1, tillykke Ilse & Co. Så må Viola og Napoli følge det gode eksempel.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
tors 25. feb 2016
Gala er jo heller ikke nærheden af hvad de har været.
Helt enig, men Lazio er vel endnu længere væk fra hvor de tidligere har været. Lazio er stadigvæk i en genopbygingsfase, og det er bestemt ikke tosset at slå et hold som Galatasaray ud, uagtet at de ikke er hvad de har været.
Forza Napoli Sempre!
tors 25. feb 2016
Sådan! Tillykke med videre avancement.
\\\"Wining it\\\'s not important - It\\\'s the only thing that counts\\\"
tors 25. feb 2016
Det var faktisk en god kamp fra Lazio idag, noget jeg ikke har kunne sige ofte i den her sæson. Selvfølgelig lider Gala under at have en lige så dårlig sæson som os og de har store spillere der ikke gør deres arbejde ordentligt, men det er stadig et farligt hold der kan straffe en modstander.
Hvis det ikke var for en tåbelig fejl af midterforsvaret igen så var den blevet kørt hjem stille og roligt. Håber på lidt lodtræknings held i næste runde..og at de andre hold også gør det godt i aften.
Hvis det ikke var for en tåbelig fejl af midterforsvaret igen så var den blevet kørt hjem stille og roligt. Håber på lidt lodtræknings held i næste runde..og at de andre hold også gør det godt i aften.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Redigerettors 25. feb 2016
Lazio er dog stadig Italiensk subtop, med en del unge individualister og en erfaren kerne. Gala er tyrkisk subtop med aldrende lejesoldater og elleve mand på banen for sig selv. I nuværende forfatning har de vel et par spillere som kunne komme på tale til Lazios starter.
Når nu Lazio satser på turneringen, var de oplagte favoritter, synes jeg. Gala kan man selvfølgelig godt slå sig på, men det havde stadig været lettere skuffende. Lazio har set gode ud i Europa, selvom man har slingret lidt i ligaen i denne sæson.
Når nu Lazio satser på turneringen, var de oplagte favoritter, synes jeg. Gala kan man selvfølgelig godt slå sig på, men det havde stadig været lettere skuffende. Lazio har set gode ud i Europa, selvom man har slingret lidt i ligaen i denne sæson.
tors 25. feb 2016
Der blev faktisk skrevet i sidste uge at Igli Tare var blevet i Istanbul for at snakke med Gala og Podolskis agent om han kunne have lyst til at skifte..og at Gala gerne vil af med ham.
Ved ikke hvad jeg skal synes om sådan en eventuelt skifte. Det er ved at være nogen år siden Podolski havde en god stime.
Ved ikke hvad jeg skal synes om sådan en eventuelt skifte. Det er ved at være nogen år siden Podolski havde en god stime.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
fre 26. feb 2016
Drømme lodtrækning: Anderlecht, Sparta Prag, Basel, Braga, Fenerbahce
Middel: Man Utd, Valencia, Bilbao, Villareal
Fuck: Liverpool, Spurs, Dortmund, Sevilla, Leverkusen, Shaktar
Det er bare min egen vurdering. Vil helst undgå at rende en i et af de helt store hold i næste runde.
Middel: Man Utd, Valencia, Bilbao, Villareal
Fuck: Liverpool, Spurs, Dortmund, Sevilla, Leverkusen, Shaktar
Det er bare min egen vurdering. Vil helst undgå at rende en i et af de helt store hold i næste runde.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg