Der er så mange ting der skal gå godt for at man kan vinde den her turnering, så lige pt gider jeg slet ikke tænke så langt. Hvis man kan slå Sparta ud og få en god lodtrækning i kvart finalen så vil jeg være mega glad.
Men man kan også risikere at stå overfor Sevilla, Dortmund eller Spurs f.eks og der vil simpelthen være klasse forskel på de to hold.
Kan vi vinde turneringen? ja, det ville ikke engang være den mest overraskende vinder af EL i den tid turneringen har eksisteret. Men det er umuligt at tænke så langsigtet synes jeg og fokus skal lægge på de her to Sparta Prag kampe.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg