Marchetti
Konko-Biśevac-Hoedt-Radu
Milinković-Biglia-Parolo
Candreva-Matri-Keita
Offensiv 4-3-3 og noget der ligner stærkeste opstilling. Jeg kan ikke rigtigt gøre mig klog på hvor stærke Sparta Prag egentligt er, men jeg håber Lazio kan levere et ordentligt stykke arbejde i en tid der ellers er virkelig sløj.
Er glad for at Pioli har smidt Felipe Anderson ud på bænken, det er ved at være sørgeligt at se på hans lave bund niveau. Jeg tror ikke engang Brøndby kan bruge ham lige pt, selv Magnus Ericsson er stærkere i 1 mod 1 situationer..Men måske han er stærk nok til Manchester United.
Konko-Biśevac-Hoedt-Radu
Milinković-Biglia-Parolo
Candreva-Matri-Keita
Offensiv 4-3-3 og noget der ligner stærkeste opstilling. Jeg kan ikke rigtigt gøre mig klog på hvor stærke Sparta Prag egentligt er, men jeg håber Lazio kan levere et ordentligt stykke arbejde i en tid der ellers er virkelig sløj.
Er glad for at Pioli har smidt Felipe Anderson ud på bænken, det er ved at være sørgeligt at se på hans lave bund niveau. Jeg tror ikke engang Brøndby kan bruge ham lige pt, selv Magnus Ericsson er stærkere i 1 mod 1 situationer..Men måske han er stærk nok til Manchester United.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg