Ja okay, crap. Håber, han er klar snart igen, for I har brug for ham i defensiven. Egentlig lidt underligt, fordi Bisevac var super god mod Juve i pokalen, men han var ringe i går, af det jeg så (mine to streams var elendige, og det er simpelthen så træls, når det sker).
Hvem foretrækker du, De Vrij spiller med i forsvaret af dem, der er der nu? Hoedt? Bisevac? Mauricio? Gentiletti?
Hvem foretrækker du, De Vrij spiller med i forsvaret af dem, der er der nu? Hoedt? Bisevac? Mauricio? Gentiletti?