Lige præcis. Det var så det for Italien. Top tre i Europa bliver nok først om en 15-20 år.
Snak
tors 17. mar 2016
Har ikke set det hele, men Lazio har skabt chancer. Deres defensiv er bare miserabel. Tror uden pis, at en fuld mand ville dække bedre op, end hvad Lazio-spillerne formår at gøre.
Redigerettors 17. mar 2016
Det er en blanding af et udueligt forsvar, en kujon attitude og så en idiotisk træner. På en sæson har han formået at smide Suppercoppaen, Cl kvalifikation, slået ud i Coppaen, en forfærdelig sæson i Serie A og så er man ved at blive smadret ud af EL af fucking Sparta Prag.
Det siger desværre meget om klubben lige pt. Man mangler en ordentlig leder på præsident posten og så en sports direktør der ved hvad han laver. Af de spillere der blev købt i sommer er det kun Sergej der ikke har været et kæmpe flop.
Det siger desværre meget om klubben lige pt. Man mangler en ordentlig leder på præsident posten og så en sports direktør der ved hvad han laver. Af de spillere der blev købt i sommer er det kun Sergej der ikke har været et kæmpe flop.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
tors 17. mar 2016
Lazio 17 skud, Sparta 5 skud
Lazio 0 mål, Sparta 3 mål.
Siger meget om det her hold.
Lazio 0 mål, Sparta 3 mål.
Siger meget om det her hold.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Redigerettors 17. mar 2016
Hvis jeg var Lazio-spiller, ville jeg overveje, hvad jeg skulle med mit liv. Jeg håber, ledelsen siger, man i de næste fem kampe kun bruger U/19-spillere. Det er simpelthen katastrofalt. Inden kampen sagde Tare, at man i Lazio var stolte over at skulle repræsentere Italien som det eneste tilbageværende hold. Ja, det så vi da i sandhed, hvis formålet altså er at lave velgørenhed og give tjekkerne ekstra koefficient-point.
På en skala fra 1-10 får Lazio-spillerne -5000. Jeg var sikker på, de ville gå videre. Det skulle de. Og så laver de den der? Skam jer.
På en skala fra 1-10 får Lazio-spillerne -5000. Jeg var sikker på, de ville gå videre. Det skulle de. Og så laver de den der? Skam jer.
tors 17. mar 2016
Ja det er en flok kujoner som alle har agenter der vil have deres spillere i større klubber. Candreva, Felipe og Biglia har alle kæmpet om at være mest håbløs og jeg håber de alle 3 bliver solgt. Og samtidig har jeg ondt af de klubber der bruger penge på dem.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
tors 17. mar 2016
Haha. Felipe med et okay indhop, men de andre var helt væk i dag (kom først ind i kampen i det 20. minut). Glem alt om at overhale PL, kære Serie A-fans.
tors 17. mar 2016
Glæder mig allerede til de næste to serie a kampe. Det bliver spændende, Milan vær rigtigt bange..og også jer Roma.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg