Jamen det er sgu en forklaring der vil tage meget lang tid at komme med.
Der er store interne problemer i klubben, spillerne kan ikke sammen. Der har været kæmpe splid i truppen siden det sidste derby og de personer jeg kender der arbejder med klubben har fortalt mig at der var slåskamp i omklædnings rummet efter den pågældende kamp. De unge spillere beskyldte de gamle spillere for ikke at yde nok og være skyld i at fans nu bliver væk fra stadion og bl.a Radu gik amok over det. Radu og Keita har aldrig kunnet sammen og der har været ballade imellem dem i lang tid.
Så har du en præsident der bare ikke har styr på sit lort, stort set alt han rører ved går galt. Hans sommer mercato gik jo helt galt og kun Milinkovic-Savic har formået at spille på et niveau der minder om noget der er brugbart. Manden viser igen og igen at han ingen ambitioner har. De spillere han har købt til forsvaret kostede ingenting (Hoedt, Bisevac og Mauricio) og nu er det pludselig overraskende at ingen af dem er gode nok.
Dernæst så kommer træneren der bare ikke har styr på en skid i omklædningsrummet. Det er åbenlyst at spillerne har mistet respekten til deres træner og at de er ligeglade. Hvordan kan man ellers forklare at spillere som Parolo, Biglia, Candreva, Lulic osv er gået fra at være nogen af de bedre spillere i Italien til ikke at kunne en skid og være ligeglade.
Det er åbenlyst at når man har så meget lort så eksploderer det pludselig og det var hvad man så i aften. Holdet faldt sammen og folk på stadion gik amok så Lotito og Tare var nødt til at blive eskorteret ud af stadion.
Jeg ved virkelig ikke hvad der kommer til at ske til sommer. Drømmescenarioet er vel at Lotito har fået nok og sælger klubben. Lotito er ikke villig til at smide penge i klubben for at købe spillere og der er nok ikke nogen investorer der har lyst til at være med i så bundrådden en klub.
Men kort sagt: Spillerne, træneren og præsidenten har ingen nosser.
Den her artikel rammer iøvrigt plet: http://www.football-italia.net/81481/lotito-architect-lazio-humiliation
Der er store interne problemer i klubben, spillerne kan ikke sammen. Der har været kæmpe splid i truppen siden det sidste derby og de personer jeg kender der arbejder med klubben har fortalt mig at der var slåskamp i omklædnings rummet efter den pågældende kamp. De unge spillere beskyldte de gamle spillere for ikke at yde nok og være skyld i at fans nu bliver væk fra stadion og bl.a Radu gik amok over det. Radu og Keita har aldrig kunnet sammen og der har været ballade imellem dem i lang tid.
Så har du en præsident der bare ikke har styr på sit lort, stort set alt han rører ved går galt. Hans sommer mercato gik jo helt galt og kun Milinkovic-Savic har formået at spille på et niveau der minder om noget der er brugbart. Manden viser igen og igen at han ingen ambitioner har. De spillere han har købt til forsvaret kostede ingenting (Hoedt, Bisevac og Mauricio) og nu er det pludselig overraskende at ingen af dem er gode nok.
Dernæst så kommer træneren der bare ikke har styr på en skid i omklædningsrummet. Det er åbenlyst at spillerne har mistet respekten til deres træner og at de er ligeglade. Hvordan kan man ellers forklare at spillere som Parolo, Biglia, Candreva, Lulic osv er gået fra at være nogen af de bedre spillere i Italien til ikke at kunne en skid og være ligeglade.
Det er åbenlyst at når man har så meget lort så eksploderer det pludselig og det var hvad man så i aften. Holdet faldt sammen og folk på stadion gik amok så Lotito og Tare var nødt til at blive eskorteret ud af stadion.
Jeg ved virkelig ikke hvad der kommer til at ske til sommer. Drømmescenarioet er vel at Lotito har fået nok og sælger klubben. Lotito er ikke villig til at smide penge i klubben for at købe spillere og der er nok ikke nogen investorer der har lyst til at være med i så bundrådden en klub.
Men kort sagt: Spillerne, træneren og præsidenten har ingen nosser.
Den her artikel rammer iøvrigt plet: http://www.football-italia.net/81481/lotito-architect-lazio-humiliation
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg