Det gik jo som man havde forventet idag, kollaps da de endelig skulle vise format.
Og så har Lotito igen vist hvor dygtig en præsident han er. Han har netop fyret Pioli og taget Inzaghi ind som træner. Han kunne have taget affære for 6 måneder siden da det første derby blev spillet, men som altid så venter han med at tage fat og nu er det for sent.
Jeg kan ikke se ideen med at fyre Pioli nu, det er fuldstændig ligegyldigt og viser bare hvor amatøragtige den ledelse er. Milan er så langt væk at de ikke kan hentes.
Og så har Lotito igen vist hvor dygtig en præsident han er. Han har netop fyret Pioli og taget Inzaghi ind som træner. Han kunne have taget affære for 6 måneder siden da det første derby blev spillet, men som altid så venter han med at tage fat og nu er det for sent.
Jeg kan ikke se ideen med at fyre Pioli nu, det er fuldstændig ligegyldigt og viser bare hvor amatøragtige den ledelse er. Milan er så langt væk at de ikke kan hentes.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg