Snak

Mere indhold efter annoncen
Det gik jo som man havde forventet idag, kollaps da de endelig skulle vise format.

Og så har Lotito igen vist hvor dygtig en præsident han er. Han har netop fyret Pioli og taget Inzaghi ind som træner. Han kunne have taget affære for 6 måneder siden da det første derby blev spillet, men som altid så venter han med at tage fat og nu er det for sent.

Jeg kan ikke se ideen med at fyre Pioli nu, det er fuldstændig ligegyldigt og viser bare hvor amatøragtige den ledelse er. Milan er så langt væk at de ikke kan hentes.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Jeg kan ikke se ideen med at fyre Pioli nu, det er fuldstændig ligegyldigt og viser bare hvor amatøragtige den ledelse er. Milan er så langt væk at de ikke kan hentes.

Hvis man vil give Inzaghi chancen for at afprøve nye ideer og spillere i de sidste kampe i en sæson, som vel er slut for Lazios vedkommende, kan det vel godt give mening at skifte nu.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
http://www.football-italia.net/82366/lazio-strike-tonelli-deal

Er han virkelig den mand der skal komme og lede forsvaret? Havde håbet på en med lidt mere international erfaring.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Han har til gengæld været forrygende for Empoli - desuden, beggars can´t be choosers ;)
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Haha sandt nok, men sætter min lid til at Lotito går shopamok her til sommer med masser af salg. Kom glad Inter..:)
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvilke sidsteminutshandler bliver det så til til sommer, Ilse? :)
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Jeg tænker noget ala Torres eller måske hvis Lotito virkelig vil flotte sig så skriver han kontrakt med martin demichelis.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Hahaha! For helvede, mand. ^^

Jeg har sgu ondt af jer/dig, for der er potentiale til noget stort i Lazio men det bliver bare så ofte pisset væk.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Ja der er potentiale til mere, men ikke så længe man har en fattig præsident som Lotito. Det er sgu sørgeligt at jeg ligefrem ønsker at nogen rige russere/arabere whatever Kommer og køber klubben.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Ja der er potentiale til mere, men ikke så længe man har en fattig præsident som Lotito.

Man kan også set det som virkeligheden for en klub, hvor økonomien bare skal balancere. Og set i det lys har Lazio jo egentligt præsteret ganske flot i de sidste sæsoner ift fx Milano-klubberne og deres store investeringer (- med deraf følgende kæmpe underskud på driften).
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Annonce