Redigeretons 27. apr 2016
Inzaghi får åbenbart ikke forlænget kontrakten da ledelsen ikke mener han er klar. Mihajlovic og Prandelli er de to trænere som Lotito ville foretrække.
Personligt vil jeg foretrække Mihajlovic, men tvivler på at Lotito kan topstyre ham på samme måde som de andre trænere han har ansat.
Har lidt ondt at Inzaghi fordi den opgave han fik simpelthen ikke var realistisk. Samme måde som jeg vil synes det er håbløst når Milan formentligt sender Brocchi på porten til sommer. Hvorfor tage en talentfuld træner og give ham sådan en latterlig opgave som selv de bedste formentligt ikke kan løse på det pågældende tidspunkt.
Lotito har iøvrigt afkræftet rygterne ang at en Russer havde budt på klubben og så samtidig slået fast at klubben ikke er til salg. Øv, men det var vel også for godt til at være sandt.
Kishna skal opereres igen igen, hele hans sæson er blevet smadret af skader. Klubben har fandme heller ikke været heldige med de transfers de lavede sidste sommer. Kun Milinkovic-Savic ligner en spiller der potentiale i.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg