Snak

Mere indhold efter annoncen
0-2 ved halvleg og to kasser fra Klose. Første gang i den her sæson at en af angriberne scorer på udebane.

Iøvrigt så tror jeg ikke den her kamp kommer til at blive spillet til ende pga Palermos fans der bliver ved med at smide fyrværkeri på banen.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Samme lort som man har set tidligere og det ligner nu en afklapsning. Men det var vel for meget at tro Inzaghi kunne vende den her uduelighed til noget der lignede klasse.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Ufatteligt at holdet dummer sig idag imod Doria, specielt med den attitude. Nu er den 6 plads vist helt vaek saa der gaar badebold i den nu vil jeg tro.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Inzaghi får åbenbart ikke forlænget kontrakten da ledelsen ikke mener han er klar. Mihajlovic og Prandelli er de to trænere som Lotito ville foretrække.
Personligt vil jeg foretrække Mihajlovic, men tvivler på at Lotito kan topstyre ham på samme måde som de andre trænere han har ansat.

Har lidt ondt at Inzaghi fordi den opgave han fik simpelthen ikke var realistisk. Samme måde som jeg vil synes det er håbløst når Milan formentligt sender Brocchi på porten til sommer. Hvorfor tage en talentfuld træner og give ham sådan en latterlig opgave som selv de bedste formentligt ikke kan løse på det pågældende tidspunkt.

Lotito har iøvrigt afkræftet rygterne ang at en Russer havde budt på klubben og så samtidig slået fast at klubben ikke er til salg. Øv, men det var vel også for godt til at være sandt.

Kishna skal opereres igen igen, hele hans sæson er blevet smadret af skader. Klubben har fandme heller ikke været heldige med de transfers de lavede sidste sommer. Kun Milinkovic-Savic ligner en spiller der potentiale i.

https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
:)

Det er god humor.
Daje!
Ja, hvis Lord ender med at være afløseren for Klose så ved jeg ikke om jeg skal grine eller græde :D

Det her transfer havde måske givet mening for 2-3 år siden, men klubben er forhåbentligt ikke så dum at de smider penge efter Bendtner. Specielt nu hvor mr lottokupon Ravel ikke endte med at være en success.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Postede den tidligere i serie a tråden :)

Men hey, tænk på al den omtale Lazio vil få :-)
Daje!
@ Ilse

Tænk positivt. Flere af Lazio´s kampe direkte på danske TV-kanaler :-)
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Men færre Lazio-sejre. Bendtner har jo ikke niveau til en top fire liga.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce