Slutningen på kampen idag er virkelig et fint eksempel på den sæson man har haft i år. Fører 3-0 og lortet skal bare lukkes. Først så vælger kaptajnen at kaste sig ned i en håbløs tackling og han ryger ud. Dernæst så smækker Djordevic en Carpi spiller i skallen og så slutter man med 9 mand.
Kan virkelig ikke forstå hvordan et hold med så mange erfarne spillere kan blive ved med at dumme sig så meget. Tak skæbne for at næste uges kamp mod Viola ikke har nogen betydning for sæsonen for ellers ville de to karantæner være endnu mere håbløse.
Candreva scorede igen idag, kom glad Inter! Og den gamle dreng Klose med 6 mål i 6 kampe. Skal man give ham en forlængelse?
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg