Jeg må nok indrømme at jeg ikke er helt solgt mht den her træner og det er mest pga hans manglende erfaring på klub niveau og den taktik han gerne vil bruge. Jeg er ved at være træt af 4-3-3 pga vi ikke har spillerne til at køre med den taktik.
Og rygterne siger også at hvis han bliver træner har han tænkt sig at prøve at bytte med Inter, Biglia for Medel. Medel er meget overvurderet i mine øjne og ikke en spiller jeg synes kan gøre Lazios hold stærkere. Hvis Inter vil have Biglia kan de sende Jovetic den anden vej.
Iøvrigt så kører der endelig nogen historier på en spiller jeg gerne vil se i klubben. Vincent Janssen skulle være på vej og udset som afløser til Klose. Han vil passe godt ind i klubben da man har mange Hollændere og vores akademi direktør også er Hollænder.
https://www.youtube.com/watch?v=5i-4h9vmIJQ
Lotito må gerne sælge ud af de dyreste spillere og prøve at bygge et nyt hold nu. Det skal næsten være nu fordi næste sæson skal man ikke spille Europæisk.
Og rygterne siger også at hvis han bliver træner har han tænkt sig at prøve at bytte med Inter, Biglia for Medel. Medel er meget overvurderet i mine øjne og ikke en spiller jeg synes kan gøre Lazios hold stærkere. Hvis Inter vil have Biglia kan de sende Jovetic den anden vej.
Iøvrigt så kører der endelig nogen historier på en spiller jeg gerne vil se i klubben. Vincent Janssen skulle være på vej og udset som afløser til Klose. Han vil passe godt ind i klubben da man har mange Hollændere og vores akademi direktør også er Hollænder.
https://www.youtube.com/watch?v=5i-4h9vmIJQ
Lotito må gerne sælge ud af de dyreste spillere og prøve at bygge et nyt hold nu. Det skal næsten være nu fordi næste sæson skal man ikke spille Europæisk.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg