Ser ud til at det bliver i denne uge at Bielsa endelig bliver præsenteret som ny træner. Jeg forstår ikke hvorfor man ikke fik det på plads for længe siden..
Truppen tager til Auronzo di Cadore i næste uge for at begynde med opstarten til den nye sæson. Både Gentiletti og Bisevac har vist fået besked på at de ikke kommer med og at de ikke er en del af planerne for den nye sæson.
Jeg har efterhånden mistet overblikket mht rygter om nyindkøb, men klubben arbejder vist på at sikre Adriano og Rodrigo Caio inden længe.
Truppen tager til Auronzo di Cadore i næste uge for at begynde med opstarten til den nye sæson. Både Gentiletti og Bisevac har vist fået besked på at de ikke kommer med og at de ikke er en del af planerne for den nye sæson.
Jeg har efterhånden mistet overblikket mht rygter om nyindkøb, men klubben arbejder vist på at sikre Adriano og Rodrigo Caio inden længe.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg