Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg må indrømme, den fedeste Lazio trøje jeg kan huske, er stadig den med de brede striber. Måske ikke så traditionel, men den så sgu fed ud.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
http://www.gazzettaworld.com/wp-content/uploads/2016/04/Juan-Seba-Veron-Lazio.jpg

Tænker du på den der? det er helt sikkert min favorit Lazio trøje.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Jeps, den der. Det hele spillede med den.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Jep, men den ser nu også lidt bedre ud når det er sådan et hold der bærer den :)

https://i.ytimg.com/vi/JCqiX8hFeu0/maxresdefault.jpg

https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sikke et hold.

Savner Serie A fra dengang.
Ja for fanden, det var samme år hvor Lazio og Milan spillede deres måske mest seværdige indbyrdes kamp i nyere tid.

https://www.youtube.com/watch?v=YY_JVwy9FlU
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Det var tider.

Vi får nok ikke en ny Sheva foreløbig.
Serie A var bare STEDET for alle de bedste spillere dengang. Det var fedt at følge.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Nu skriver de at Pato handlen er afsluttet og han får en 2 årig kontrakt. Bliver spændende at se om han kan finde sin gamle Serie A form uden at blive skadet hele tiden.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Annonce