@ Lent
Det er noget tid siden efterhånden - et eller andet sted på nettet. Jeg skal se, om jeg kan snøvle det frem.
EDIT: jeg kan se, jeg har forvekslet to spillere. Vi bød 20 mio. her forleden. Min fejl! Det var i øvrigt i Tuttosport.
EDIT EDIT: Jeg kan se, Pedulla også har nævnt det.
Det er noget tid siden efterhånden - et eller andet sted på nettet. Jeg skal se, om jeg kan snøvle det frem.
EDIT: jeg kan se, jeg har forvekslet to spillere. Vi bød 20 mio. her forleden. Min fejl! Det var i øvrigt i Tuttosport.
EDIT EDIT: Jeg kan se, Pedulla også har nævnt det.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi