http://www.football-italia.net/87044/inzaghi-very-happy-lazio-recall
Fandme noget af en opgave som Inzaghi junior formentligt ender med, men helt ærligt så har jeg det sgu fint nok med det. På nuværende tidspunkt er der nok ikke nogen trænere med et respektabelt navn som tør røre det sæde med en ild tang...
Nu bliver det spændende at se hvordan Lotito får overtalt spillere af en vis kvalitet til at komme til Lazio. Hvem fanden gider spille for sådan et cirkus?
Fandme noget af en opgave som Inzaghi junior formentligt ender med, men helt ærligt så har jeg det sgu fint nok med det. På nuværende tidspunkt er der nok ikke nogen trænere med et respektabelt navn som tør røre det sæde med en ild tang...
Nu bliver det spændende at se hvordan Lotito får overtalt spillere af en vis kvalitet til at komme til Lazio. Hvem fanden gider spille for sådan et cirkus?
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg