Snak

Mere indhold efter annoncen
Det sidste nye er at Bielsa bliver ny Argentinsk landstræner. Jeg håber de sagsøger både Bielsa og Argentina for det her lort.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Mere kaos i Lazio. Ifølge La Lazio Siamo Noi har Lotito holdt pressemøde, men har ikke villet besvare spørgsmål fra journalister. "Jeg har ikke talt med journalister i halvandet år. De personer, der ikke vil lytte, kan gå." Og det gjorde journalisterne så.
Jeg kan nu godt forstå hvis klubben gerne vil have lidt ro på nu og koncentrere sig om at gøre klar til næste sæson. De har jo været meget åbne med detaljerne og lagt facts på bordet så folk kan dømme dem selv.

Men ja måske han kunne have været lidt mere flink ved de søde journalister :D
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Lazio insisterer simpelthen på at erobre titlen som Europas galehus nr 1. Sikken et cirkus de har gang i for tiden.
Thanks, Captain Obvious.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Har godt nok også sympati for Lazio i denne sag, komplet useriøst af Bielsa. Men at manden er gal/genial er jo ingen nyhed - han tog bare den gale del til nye højder denne gang.
Inter | siden Misura/Fiorucci.
Nå - Felipe mødte op fordi Inzaghi vi lade ham spille OL modsat Bielsa.

Men nu er Keita så væk...
- Tilgengæld er der rygter om
At Felipe Anderson skal videre. Ved ikke hvor meget hold der er i det men Chelsea er nævnt.
@ Brætmand

Felipe ville allerede videre sidste sommer hvorfor det også har været en tynd kop te i netop overstået.

Han har skiftet agent til Bertolucci, som arbejder under Kia Joorabchian, med henblik på at få en kontrakt i Premier League.

I den forstand skal Chelsea nok få ham tilbudt, og rygter vil blive plantet i medierne. Men hvorvidt Chelsea rent faktisk vil have manden anes ikke - jeg tvivler. Han er for doven og inkonsistent gennem en sæson. Derudover forlanger Lazio altid ekstreme summer for deres profiler, så selvom han har haft en sløj sæson pumper de prisen kunstigt op på ham.
@ Lentini

Okay, tak for info! Så det bare lige på forskellige sider og ved ikke hvor troværdig en avis gazetta er.

Jeg kender ham ikke godt nok som du gør udover jeg ved han har en fremragende teknik (han er jo brasilianer) og ok målfarlig. Men på den måde du beskriver ham virker han bestemt ikke som en spiller for Conte. Dovne spillere er ikke hans kop te. Så tror jeg mere på Candreva men han er angiveligt på vej til Napoli. 25mio euro nævnes der? Synes jeg faktisk er en god pris for en kanon spiller, men du har nok ret.
Annonce