Snak

Mere indhold efter annoncen
Må sige jeg har været lidt naiv da jeg troede at det var nu Lotito ville spænde hjelmen og få styr på sin klub.

I de gode gamle dage med Cragnotti var der også ballade med hans hun der blev angrebet, spillerne der blev angrebet til træning og en flok fans der forsøgte at sætte dagsordenen.

Det er åbenbart en del af den her klubs dna, der skal bare være ballade uanset hvad.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
hans hun der blev angrebet

Det er sgu grove løjer, når de går efter konen, Ilse :-)
ACF Fiorentina & Leeds United FC
der skulle så stå hans hus haha :)

Har i set den her? https://twitter.com/keitabalde14/status/752455950171332608

Fandme noget af et angreb på ledelsen. Men man forstår ham jo godt.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
http://www.football-italia.net/87337/lotito-roma-sabotaged-bielsa

Underholdningen fortsætter. Klassisk eksempel på en dårlig leder, fratager alt ansvar og vil hellere give andre skylden end tage det på sin kappe. Han er så præsident, fantastisk.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Haha, sorry ilse. Men jeg føler sku med dig.
Daje!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der kører en fan protest lige pt hvor omkring 5000 fans mødte op for at i protest mod Lotito.

https://www.youtube.com/watch?v=z3XXCdw4VLk

ikke at det hjælper ret meget, sidste gang var det 50000 i Sassuolo kampen og han kom med en masse tomme løfter bagefter om sportslige ambitioner og intet af det har han fulgt op på.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Det er lige før man føler med Lazio. Men uanset hvad er det her resultat sgu konge:
He started telling me that I had to spend €30m for a defender, €50m for another. I told him, give me the names and let me take care of the money. What the heck is that supposed to mean, telling me how much I have to spend? What if they give them to me for free?
Forza Roma! Continuate così, prossimo derby col Frosinone! No Pizarro, No Party!
Nu vil jeg ikke kalde mig selv Bielsa-ekspert, men han er sgu ikke kendt for at hente SÅ dyre spillere. Og jeg har heller aldrig læst, han har forlanget så dyre spillere. Lazio og Bielsa var kædet sammen med Thauvin, Alessandrini, Roncaglia, Mandanda og andre, jeg ikke lige kan huske, som på ingen måde kostede noget, der minder om 30 millioner euro. Jeg tror, den kære Lotito lyver big time. Det er så ikke, fordi det overrasker mig, at han gør det.
Jeg tror begge parter her har opført sig som børn, men med Lotito er det bare mere synligt fordi det er hans sædvanlige måde at opføre sig på.

Nu kører der rygter om at Inter har tænkt sig at hyre Bielsa hvis Mancini smutter. Hvis de gør det ryger det gode forhold imellem Lazio og Inters ledelse nok :D

https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
http://www.sportinglife.com/football/news/article/165/10502332/werder-bremen-call-of-lazio-friendly

Mindes ikke at have oplevet en trænings kamp der blev aflyst på den måde før
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Annonce