Ufatteligt at der stadig intet er sket på transfer fronten. Man har vist solgt Gentiletti til Genoa for 500k euro, men det er jo ikke ligefrem noget der rykket mht transfer budgetter.
Klubben er stadig interesseret i Valencia fra West Ham, men hans scorings gennemsnit og skader får mig til at blive skeptisk mht at han bliver en success. Tag nu bare fat i Immobile istedet for, det virker som en mere holdbar løsning og mere solid.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg