Snak

Mere indhold efter annoncen
Nå men så redder Ciro os igen

Alfont ser uheldig ud ved målet og igen heldig med ikke at være blevet kylet ud? Nøjagtig lige så usikker som Strakosha..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Lafont kommer først på bolden og rammer efterfølgende Leiva med en flagrende arm. På det tidspunkt er bolden clearet og der er ingen målchance længere. Det så værre ud end det var.
Hold da kæft Lafont er ligeså ringe som Wallace. Vi takker. Immobile burde aldrig havde scoret fra den vinkel.
"Hold da kæft Lafont er ligeså ringe som Wallace"

Yup, det er derfor flere store fodboldsider ser ham som et af de største målmandstalenter.
“It was so hot in Sevilla that, at first, I nearly regretted my transfer. I much prefer playing football in the rain at Stoke. It’s far easier.”
Måske.. men heldivis ikke i dag.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Måske.. men heldivis ikke i dag."

Nej, der er ikke noget måske du kan jo bare google. Og man bliver næppe et mindre talent, fordi man har en dårlig kamp, eller måske ud fra dit vurderingssystem.
“It was so hot in Sevilla that, at first, I nearly regretted my transfer. I much prefer playing football in the rain at Stoke. It’s far easier.”
Jeg synes dommeren er ved at miste grebet om kampen. Nøjagtig ligessom sidste gang de to hold mødte hinanden.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Orsato har dømt udmærket. Han hopper ikke på alle narrestregerne. Indtil videre.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Jeg har ikke udtalt mig om Lafont generelt. Kun konstateret at han i dag er lige så ringe på banen som Wallace.
Er du gal vi er dårlige idag
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Annonce