Snak

Mere indhold efter annoncen
Haha ja.. og folk opfordres til at holde sig hjemme og begrænse trafikken i hovedstaden. Red Weather alert som de siger. Men spilles skal der åbenbart.
Det italienske luftvåbens vejrudsigt plejer at være pålidelig.

Pt. siger den ingen regn med 30% chance for regn ved 22-tiden.

Blæsten er lige nu jævn vind - men med vindstød af stormstyrke. Og det er nok især vindstødene, at myndighederne siger at man skal tage sig i agt for.

Vinden er aftagende de næste timer og vindstødene mindskes også fra storm til hård kuling.

På et lukket stadion burde det være muligt at spille bold.

Mvh, Voldborg.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Castello di Violenza? <3
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Aeronautica Militare ville elske at have en meteolog ansat, der hed Enrico Castello di Violenza. Prop ham i en af deres skræddersyede uniformer og der ville aldrig blive sat ét spørgsmålstegn ved hans vejrudsigter. Kæft, trit og vindretning :-)
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Pun after pun after pun! :) men jo, det er et kanon navn til alt fra meteorolog til livredder!

E ora, la previsione, con Enrico Castello di Violenza e Michele Baia di Ferro...
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hahaha. De to ville aldrig tillade en aflysning pga lidt blæst.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
LAZIO (3-5-2): Strakosha; Luiz Felipe, Acerbi, Radu; Marusic, Parolo, Badelj, Milinkovic, Lulic; Caicedo, Immobile.
A disp. Proto, Guerrieri, Wallace, Bastos, Caceres, Patric, Lukaku, Murgia, Cataldi, Berisha, Luis Alberto, Correa, Rossi. All. Inzaghi.

Bliver spændende at se Badelj i aktion i aften. Han skal jo tage over nu Lucas er ude med skade.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Hele holdet snorksover og forsvaret ladet den bedste boks angriber i Serie A stå umarkeret. Man forstår overhovedet ikke hvad det forsvar laver..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Hold kæft, hvor jeg hader, når den idiot scorer mod os. Dårligt forsvarsspil.
Samme lort igen hver gang man er oppe imod et af de store hold i ligaen. Skræmmende at Inzaghi gang på gang ikke kan få sit hold til at præstere på et nogenlunde niveau imod de store hold. Begynder at tro folk har ret i at han ikke er manden der kan få det her hold til at levere stabilt uden de her store udsving.

https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Annonce