Fire kampe mod de store hold, fire nederlag og en målscore på 2-10. Det er skræmmende, og det er en tendens, der har varet i lang tid.
Jeg var sikker på, at spillerne ville kæmpe for at få hævn for Inters ufortjente sejr sidste gang, men nej. I stedet lagde de sig ned mod en modstander, der ikke er markant forstærket, og som vi var spillemæssigt overlegne i sidste sæson. Man må konkludere, at vi er på vej i den forkerte retning, selv om vi stadig er gode til at få point mod de mindre hold. Inter er et godt hold, men så gode er de heller ikke, og vi skal kunne måle os med dem. Det her er bare pinligt.
At Icardi-narren scorer to gør det bare værre.
Jeg var sikker på, at spillerne ville kæmpe for at få hævn for Inters ufortjente sejr sidste gang, men nej. I stedet lagde de sig ned mod en modstander, der ikke er markant forstærket, og som vi var spillemæssigt overlegne i sidste sæson. Man må konkludere, at vi er på vej i den forkerte retning, selv om vi stadig er gode til at få point mod de mindre hold. Inter er et godt hold, men så gode er de heller ikke, og vi skal kunne måle os med dem. Det her er bare pinligt.
At Icardi-narren scorer to gør det bare værre.