Klubben arbejder åbenbart på at købe Bahrimi hos Porto. Jeg er ikke sikker på han er bedre end det spiller materiale man allerede har og hvorfor købe offensive spillere når det stadig er defensiven den er gal med?
Men det er godt med en landsholds pause da der er mange spillere med der godt kunne bruge lidt hvile. Vi burde have en trup uden skader mod Milan som må undvære Higuain.
Men det er godt med en landsholds pause da der er mange spillere med der godt kunne bruge lidt hvile. Vi burde have en trup uden skader mod Milan som må undvære Higuain.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg