Har SMS ikke også været småskadet i efteråret?
Ellers er jeg enig. Det er under al kritik, at elementer i jeres fanbase agerer sådan, overfor en spiller, der var jeres bedste i sidste sæson og som stadigvæk kæmper røven ud af bukserne hver evig eneste gang. At fans fra andre klubber gør grin med ham, fordi andre har påduttet ham et prisskilt på 120 mio. €, hører heller ingen steder hjemme.
Ellers er jeg enig. Det er under al kritik, at elementer i jeres fanbase agerer sådan, overfor en spiller, der var jeres bedste i sidste sæson og som stadigvæk kæmper røven ud af bukserne hver evig eneste gang. At fans fra andre klubber gør grin med ham, fordi andre har påduttet ham et prisskilt på 120 mio. €, hører heller ingen steder hjemme.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi