"Brager ind i ham"? Ahr, come on... Det er i bedste fald et let skub. Og ja, selvfølgelig kan der nok dømmes et tyndt straffespark - men igen, Lazio har nok ødelagt det hos dommerne i den nærmeste fremtid, så meget unødvendigt og ubegrundet brok der var i sidste og denne sæson. Irati og Co. er nok ikke jer veldisponeret i disse dage.
Det startede jo for Guds skyld allerede inden Torino-kampen. Og så bliver det altså lidt af en self-fulfilling prophecy.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi