Snak

Mere indhold efter annoncen
Problemet ligger åbenbart i at dommeren ikke har lavet en fejl. Som i at han mener at den korrekte kendelse i begge situationer var gult kort. Det er kun ved decideret fejlkendelser at man kan appelere. Så kan man selv vurdere hvad det betyder.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Kun en uge tilbage i mercatoet og klubben har stadig ikke købt nogen forstærkninger. Lazio er nok den top 6 klub der har mest grund til at investere i nye spillere her i Januar da holdet har haft store problemer i den her sæson, men klubben tager det åbenbart ikke så seriøst.

Iøvrigt så er jeg meget skuffet mht Badelj. Manden kom her med masser af erfaring og han har ikke flyttet holdet en meter når han har spillet. Og nu har han så brokket sig og vil væk. Jeg havde ellers store forventninger til ham pga han virkede som en stabil og professionel type der ville passe godt ind på holdet.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
LAZIO (3-5-2): Strakosha; Bastos, Wallace, Radu; Parolo, Milinkovic, Leiva, Luis Alberto, Lulic; Correa, Immobile. A disp. Proto, Guerrieri, Durmisi, Silva, Berisha, Cataldi, Badelj, Murgia, Neto, Caicedo. All. Inzaghi.

Indisponibili: Luiz Felipe, Patric
Squalificati: Acerbi, Marusic
Diffidati: Parolo, Immobile, Luis Alberto, Milinkovic-Savic

Det bliver rent cirkus i det forsvar med Bastos og Wallace. Dernæst så spiller Parolo højre wing back i aften imod det bedste hold i Serie A. Han har aldrig spillet den plads før imens han har været i Lazio.

Puha det kan godt gå hen og blive forfærdeligt i aften. Holdet er nede på 8 pladsen nu og har desperat brug for point.



https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Jeg er godt tilfreds med købet af Romulo som er en meget alsidig spiller med masser af grinta. Hellere ham end at smide 18 mill euro efter Zappacosta hvilket er en uhyrlig sum for en spiller som jeg har min tvivl om.

Ærgerligt at Lukaku til Newcastle gik i vasken da Laxalt ellers havde været en god spiller at få ind på venstrekanten.

Nu glæder jeg mig så til sommer mercatoet hvor jeg forventer Tare vil rydde op i det rod han har skabt med de transfers han lavede i sommers. Lazzari kunne være en god start.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Sikke en flot sejr over Inter igår. Holdet spillede godt igen i store perioder, men manglede så igen skarpheden foran mål. Jeg håber de kan finde mål formen mod Frosinone.

https://www.instagram.com/p/BtUbb9UgoHD/

Fantastisk video af Inzaghi der måtte se straffesparks konkurrencen fra tribunen.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Dzeko har fået 2 dages karantæne for episoden med dommeren. Det er vel hvad man kan forvente hvis han ikke spyttede på/efter dommeren. Men hvorfor har Radu fået 4 dages karantæne for den samme slags opførsel?

edit: nå det er så fordi han puttede sin arm på dommeren og det er blevet vurderet som truende adfærd. Virker stadig som en meget hård karantæne.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
https://streamable.com/9yf54

"Fatti ammonire"

Det er godt nok køligt af dem at gøre det så åbenlyst. Bliver spændende at se om klubben får en bøde for det.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Hvorfor fanden checker dommeren ikke VAR? Sergej stod onside da indlægget kom fra Lulic. Snydt for et mål..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Hvorfor fanden checker dommeren ikke VAR? Sergej stod onside da indlægget kom fra Lulic. Snydt for et mål.


Det fungerer omvendt. Det er VAR der henvender sig til dommeren. Ikke at det gør det meget bedre, men dommeren er ikke skyldig her.

Ja det er rigtigt nok, men det er bare nemt at give dommeren skylden når det er ham der har ansvaret for kampen. Jeg har set flere gengivelser af situationen og jeg kan ikke forstå at VAR dommeren ikke giver besked videre til dommeren omkring at Sergej stod onside.

Nå men i det mindste kom der en scoring efter amatørspil af Empolis keeper. Vigtigt da spillerne er trætte pga de også spillede Serie A kamp Mandag aften.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Annonce