Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, sandt nok. Det burde jo have stået 0-3 ved pausen.
Nu er der jo også noget, der hedder en målmand, de herrer. Og Terracciano laver altså flere store redninger.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Forsvaret igen der svigter. Nu ville det være en klassisk Lazio at kollapse fuldstændig. Utroligt det hold ikke kan holde koncentrationen i en kamp hvor man havde held styr på modstanderen.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
https://www.football-italia.net/135775/report-lazio-sign-lazovic

Klubben fortsætter med deres spare runde i mercatoet. Istedet for at punge ud for en spiller som Lazzari så henter man Genoa skrald på en fri transfer. Chokerende at Marusic og ham her vil være de to spillere man har på så vigtig en plads i Inzaghis opstilling.



https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Æv - Uambitiøst. Man sætter virkelig økonomien først og krydser fingre for at CHL kommer uden investeringer i en aldrende trup. Holdet skal forynges nu og der skal indlemmes flere primavera-spillere som eks. Luan Capanni der er med i truppen idag for første gang.

Hvis ikke I har lyttet den endnu så har Mediano en podcast med en god bid om Lazio med bl.a en af Strive-kommentatorerne: http://www.mediano.nu/oversigt/2019/3/2/mediano-serie-a-lidelseshistorien-lazio-cirkus-icardi-og-kampen-om-europa. Og her er lidt retrospektiv om derby della capitale gennem historien med masser af røverhistorier - hørte begge to som optakt til derbyet for et par uger siden :)
https://audioboom.com/posts/7187591-capital-clashes-a-rome-derby-retrospective
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Inzaghi har endelig opdaget hvor spændende en spiller Luan Capanni er og han er med i truppen idag mod Parma. Han blev hentet i Flamengo i sommers og har gjort det fantastisk på primavera holdet.

Bliver spændende at se om Inzaghi tør give ham spilletid.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
God start og allerede 2-0. Kampen må allerede være afgjort
Nu er kampen ivertfaldet afgjort. Jeg håber Inzaghi giver Luan chancen nu da han er en spiller type holdet har manglet siden Felipe Anderson forlod klubben.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Minder mest om en træningskamp uden noget på spil
De gjorde det sgu! Havde jeg godt nok ikke regnet med på trods af Inter¨s problemer med deres angribere.

Monster kamp af Lazio´s midtbane. Eneste minus er at man ikke fik scoret en 2-3 mål, men det var også Serie As bedste keeper som man var oppe imod idag. Næste gang må holdet tage de her chancer istedet for det negle bideri til sidst.

Nu begynder jeg at tro på europa igen i næste sæson. Vi har endda en kamp i baghånden, en hjemmekamp mod Udinese.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Annonce