Jeg sad egenlig bare og ventede at vi ville lave forsvarskoks til sidst. Men det skete sgu ikke denne gang. Fortjent vigtig sejr. Nu er CHL pladsen igen i spil
Snak
søn 31. mar 2019
Bastos var dog tæt på, jeg ved ikke hvad han tænkte på med det hovedstød til Strakosha. Tæt på selvmål..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
søn 31. mar 2019
Kan vi holde den koncentration i clearinger resten af sæsonen, barbere 50% fejlafleveringer væk og være bare en smule skarpere oppe foran så begynder jeg at tro en lille smule på det. Men det her spil, dog mod en ok modstander, giver med garanti ikke points hver gang mod CHL-konkurrenterne.
Pånær Atalanta har de tre andre konkurrenter pt store nok problemer med både spil og pointsform til at de kan hentes. Kunne være helt igennem fantastisk hvis Lazio og Atalanta spurtede forbi de tre "store" budgetter :)
Pånær Atalanta har de tre andre konkurrenter pt store nok problemer med både spil og pointsform til at de kan hentes. Kunne være helt igennem fantastisk hvis Lazio og Atalanta spurtede forbi de tre "store" budgetter :)
søn 31. mar 2019
Atalanta har et svært slutprogram. Inter, Napoli, Lazio, Juve ude. Tror ikke de står distancen.
Redigeretsøn 31. mar 2019
Pånær Atalanta har de tre andre konkurrenter pt store nok problemer med både spil og pointsform til at de kan hentes. Kunne være helt igennem fantastisk hvis Lazio og Atalanta spurtede forbi de tre "store" budgetter :)
Ikke for Calcio som helhed, i hvert fald.
Tillykke med sejren dog. I var komplet i kontrol, og burde nok have vundet større.
For min skyld kunne vi passende give hånd på, her på trediveårsdagen for sammenkoblingen af de to Curva’er, at i hopper med os i CHL :)
La prende Vecino.
søn 31. mar 2019
Nu må vi se, den kamp om de to CL pladser bliver noget af et blodbad. Jeg har ikke nerver til en til omgang hvor det bliver afgjort i sidste runde.
Det er dog meget positivt at vi ser ud til at slutte stærkt selvom vi ellers har for vane at starte stærkt og så slutte mindre godt til sidst i sæsonen.
Iøvrigt er det berømte gemellaggio jo blevet lidt køligere efter sidste sæson med først 2-3 kampen og dernæst De Vrij sagaen. Men ja hvis i sender os i CL er jeg sikker på at der er mange Lazio fans der vil glemme hvad De Vrij gjorde :)
Det er dog meget positivt at vi ser ud til at slutte stærkt selvom vi ellers har for vane at starte stærkt og så slutte mindre godt til sidst i sæsonen.
Iøvrigt er det berømte gemellaggio jo blevet lidt køligere efter sidste sæson med først 2-3 kampen og dernæst De Vrij sagaen. Men ja hvis i sender os i CL er jeg sikker på at der er mange Lazio fans der vil glemme hvad De Vrij gjorde :)
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
søn 31. mar 2019
Jeg har bare stor kærlighed for Atalanta-projektet men 100% hellere Inter end Milan - Roma taler vi slet ikke om.
Tror nu Lazio med et par forstærkninger kunne have pyntet på CHL i år. Man kan argumentere for at de mest pengestærke klubber burde ramme CHL hvert år for italiensk fodbold men det forudsætter at pengene "trickler" videre nedad og det gør de ikke. Og så er jeg ikke særlig stor fan af hvor fodbolden generelt er på vej hen økonomisk - her er Lazio ihvertfald blevet et positivt eksempel at have sorte tal. Og med et stadion og lidt større skarphed i talentscouting- og udvikling kan det blive rigtig godt i det lange løb. Tror ikke på Napoli som alene-contender til Juve om 2-3 år.
Tror nu Lazio med et par forstærkninger kunne have pyntet på CHL i år. Man kan argumentere for at de mest pengestærke klubber burde ramme CHL hvert år for italiensk fodbold men det forudsætter at pengene "trickler" videre nedad og det gør de ikke. Og så er jeg ikke særlig stor fan af hvor fodbolden generelt er på vej hen økonomisk - her er Lazio ihvertfald blevet et positivt eksempel at have sorte tal. Og med et stadion og lidt større skarphed i talentscouting- og udvikling kan det blive rigtig godt i det lange løb. Tror ikke på Napoli som alene-contender til Juve om 2-3 år.
søn 7. apr 2019
Milan fans skal nok ikke checke det straffespark vi lige har fået. Føj for helvede..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
søn 7. apr 2019
Det er ikke Lazios skyld, at italienske dommere er så meget dårligere end alle andre dommere. Selv de danske dommere er bedre.