Men immervæk en journalistisk stramning af de helt store at sige han taler om konspirationer. Han påpeger bare det samme som flere i klubben har gjort længe - at VAR-sager o.l. behandles forskelligt afhængig af hvilken klub og kamp det handler om. Skal ikke kunne sige om den påstand stemmer men det er ikke så kontroversielt som den Google translation vil ha´ det til at lyde som.
Snak
tirs 9. apr 2019
Diaconale er den største idiot, som er ansat i Lazio, og dét siger ikke så lidt. Selv omkring Anne Frank-balladen forsøgte han at tegne et billede af en konspiration imod Lazio. En gigantisk tabersag, hvor det eneste man kan og skal gøre er at tage klar afstand til det, der skete, men det kunne har ikke finde ud af, og han fumlede rundt så en rigtig dårlig sag blev endnu værre.
Diaconale skal forestille at være professionel PR-mand, men han er en kommunikativ katastrofe. En kæmpe, kæmpe amatør, som ikke aner hvad han laver. Manden er decideret inkompetent, og jeg fatter ikke, at han ikke for længst er røget ud på røv og albuer.
Diaconale skal forestille at være professionel PR-mand, men han er en kommunikativ katastrofe. En kæmpe, kæmpe amatør, som ikke aner hvad han laver. Manden er decideret inkompetent, og jeg fatter ikke, at han ikke for længst er røget ud på røv og albuer.
En fisselatte, tak.
tirs 9. apr 2019
Netop Ilse, det er vel det, vi elsker ved italiensk fodbold. Mindre fornuft og mere hjerte tak.
Okay SCB, nu har jeg ikke lige set på den italienske version af udtalelsen. Hvad mente han så med referencen til Roma? I øvrigt, så har Roma været kneppet ligeså meget af VaR som Lazio har været i år. Men, det er måske klubberne fra Nord, der styrer det?
Okay SCB, nu har jeg ikke lige set på den italienske version af udtalelsen. Hvad mente han så med referencen til Roma? I øvrigt, så har Roma været kneppet ligeså meget af VaR som Lazio har været i år. Men, det er måske klubberne fra Nord, der styrer det?
Daje!
tirs 9. apr 2019
Jeg synes nu heller ikke, at Inter har været udpræget heldig med VAR...
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
tirs 9. apr 2019
Han ER blæst. Det har han helt selv givet masser af eksempler på. Han tager hele tiden offerrollen, hvor der kontant er den ene eller den anden konspiration imod Lazio.
https://www.football-italia.net/114152/diaconale-design-damage-lazio
https://www.football-italia.net/133170/lazio-ignore-minority-racist-fans
https://www.football-italia.net/111981/lazio-media-witch-hunt
https://www.calciomercato.com/en/news/lazio-spokesman-climate-of-tension-has-been-created-externally-91351
https://www.football-italia.net/114152/diaconale-design-damage-lazio
https://www.football-italia.net/133170/lazio-ignore-minority-racist-fans
https://www.football-italia.net/111981/lazio-media-witch-hunt
https://www.calciomercato.com/en/news/lazio-spokesman-climate-of-tension-has-been-created-externally-91351
En fisselatte, tak.
ons 10. apr 2019
Det handler om mediedækningen nationalt og specifikt i Rom hvor han mener Lazio behandles anderledes end eks. Milan, Inter og Roma...iøvrigt uden at nævnte nogen klubber. Når de ikke skriver om Lazio er det et problem og når de, ifølge ham, ufortjent booster dårlige historier om klubben så er det også et problem. Han er ansat til at forsvare klubben i medierne og der står helt sikkert at angreb er det bedste forsvar i hans taktikbog :)
ons 10. apr 2019
Han er ansat til at forsvare klubben i medierne og der står helt sikkert at angreb er det bedste forsvar i hans taktikbog :)
Enig, og med den taktik understreger han sådan set bare at han er komplet idiot.
En fisselatte, tak.
ons 10. apr 2019
Ikke helt sikker på jeg er enig for jeg tror man i Lazio længe har følt den her forfordeling eller skævvridning i medierne som man mener negativt påvirker klubben på banen og ihvertfald på børsen. En helt neutral kommunikationsmedarbejder havde aldrig fået et ben til jorden eller fået forklaret Lazios side i de her sager. Tror egentlig Diaconale har sat ord på det mange Lazio fans oplever - uden at jeg dog kan sige om der er noget rigtigt i det.
Kommer til at tænke på Jakob Nielsen´s interview om dødboldsgate hvor han siger at de jo ikke ved hvad AaB har kigget på den anden vej og der forøvrigt mangler noget data i deres system. Dagen efter lander der så en beklagelse og sagen er tæt på lukket uden den store skade. Så kan det godt være eksperterne i Superliga XL og EB mener de fremstår utroværdige men sagen er landet et helt andet og mere positivt sted for AGF end man kunne forestille sig da de første "afsløringer" rullede.
Et dårligt eksempel på "angreb-som-forsvar" er Venstres pressekonference igår hvor de spilder journalisternes tid med præmatur valgkamp og udelukkende taler om modstanderen. Det kommer der sjældent noget godt ud af.
Kommer til at tænke på Jakob Nielsen´s interview om dødboldsgate hvor han siger at de jo ikke ved hvad AaB har kigget på den anden vej og der forøvrigt mangler noget data i deres system. Dagen efter lander der så en beklagelse og sagen er tæt på lukket uden den store skade. Så kan det godt være eksperterne i Superliga XL og EB mener de fremstår utroværdige men sagen er landet et helt andet og mere positivt sted for AGF end man kunne forestille sig da de første "afsløringer" rullede.
Et dårligt eksempel på "angreb-som-forsvar" er Venstres pressekonference igår hvor de spilder journalisternes tid med præmatur valgkamp og udelukkende taler om modstanderen. Det kommer der sjældent noget godt ud af.