Det kan godt være, at man i Lazio har følt både forfordeling, skævvridning og konspirationer. Men en professionel PR-mand skal være i stand til at analysere situationen og vurdere om, man nu også skal bralre ud med alt det, man sådan går og føler uden rigtigt at have andet end sin mavefornemmelse at bakke det op med. Og det er bare ret sjældent en god ide.
Som Lazio-fan sidder jeg i hvert fald og krummer tæer hver gang Diaconale og Lotito påtager sig offerrollen og brøler op om konspirationer og Fanden og hans pumpestok.
Fx det evige tuderi over VAR er ganske ulideligt. Man er straks på banen med konspirationesteorier så snart en VAR-kendelse går imod klubben, men glemmer helt de gang, hvor man selv har fået medhold i en VAR-kendelse.
Som Lazio-fan sidder jeg i hvert fald og krummer tæer hver gang Diaconale og Lotito påtager sig offerrollen og brøler op om konspirationer og Fanden og hans pumpestok.
Fx det evige tuderi over VAR er ganske ulideligt. Man er straks på banen med konspirationesteorier så snart en VAR-kendelse går imod klubben, men glemmer helt de gang, hvor man selv har fået medhold i en VAR-kendelse.
En fisselatte, tak.