Snak

Mere indhold efter annoncen
Det kan godt være, at man i Lazio har følt både forfordeling, skævvridning og konspirationer. Men en professionel PR-mand skal være i stand til at analysere situationen og vurdere om, man nu også skal bralre ud med alt det, man sådan går og føler uden rigtigt at have andet end sin mavefornemmelse at bakke det op med. Og det er bare ret sjældent en god ide.

Som Lazio-fan sidder jeg i hvert fald og krummer tæer hver gang Diaconale og Lotito påtager sig offerrollen og brøler op om konspirationer og Fanden og hans pumpestok.

Fx det evige tuderi over VAR er ganske ulideligt. Man er straks på banen med konspirationesteorier så snart en VAR-kendelse går imod klubben, men glemmer helt de gang, hvor man selv har fået medhold i en VAR-kendelse.
En fisselatte, tak.
Immobile fortsætter med sine dårlige afslutninger. Lazio burde være foran 0-2 efter de to giga chancer han har haft.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Foræring af dommeren til Milan
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
VAR viser sit værd. Forståeligt første skøn af dommeren, korrekt omstød af ham efter et kig på skærmen.

EDIT: Hov, straffe igen?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Det var nok Rizas sidste chance for en karriere i Lazio som røg der..puha.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Satme klodset. Øv!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
For helvede dommer hvordan kan du ikke give den?
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Er bange for mediestormen i sidste uge gav Milan kredit på VAR-kontoen. Der er klar kontakt med SMS´ ben/hofte inden han rammer bolden. Men altså Durmisi - jeg har sgu snart ikke ord for hvor dårlig han har været i Lazio-tiden. Helt ved siden af sig selv i stort set alle aktioner. Virker overtændt og som det han er: en spiller der konstant forsøger at hente alt det han skylder for mange skader og fejl. INGEN taktisk sans eller defensive færdigheder.

https://twitter.com/TimoeB08/status/1115619541176942592

Ja der er straffespark. Det er for mig ufatteligt at folk ser det der som en ren tackling eller fordi hans tæer på støvlen rammer bolden så betyder det at han kan smadre Sergej ned med sparket der.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
https://twitter.com/seanpelucchi/status/1117169229818683392

Hold kæft hvor er det respektløst af Milan det der. Ideen med at bytte trøjer efter en kamp er en måde at vise hinanden respekt når kampen er forbi.

At det så er Acerbi de gør det imod pisser mig virkelig af. Manden er en kriger og har bl.a overlevet to diagnoser af kræft.

https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Annonce