Præcis. Og det ville som med Locatelli-episoden være helt efter reglerne. Her kan fint dømmes straffespark da en spiller i skudøjeblikket sparkes på den måde i feltet.
Snak
søn 14. apr 2019
Alligevel vildt nok at FIGC føler de skal involvere sig i sagen med Acerbi vs Bakayoko og Kessie. Kan de ikke bare blande sig udenom?
De kan istedet for give Milan en klækkelig bøde fordi Inzaghi blev ramt af spyt klatter fra Milans fans da han blev vist ud og måtte gå op på tribunen.
De kan istedet for give Milan en klækkelig bøde fordi Inzaghi blev ramt af spyt klatter fra Milans fans da han blev vist ud og måtte gå op på tribunen.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
søn 14. apr 2019
Ja det virker som overkill. Kessie og Bakayoko virker ikke som de to skarpeste knive i Milan-skuffen men så var den lille joke heller ikke værre. Har ikke læst om Inzaghi-episoden.
man 15. apr 2019
https://www.football-italia.net/136997/acerbi-enough-controversy
Det er netop overkill. Heldigvis tager Acerbi det for, hvad det er - drillerier.
Det er netop overkill. Heldigvis tager Acerbi det for, hvad det er - drillerier.
ons 17. apr 2019
Elendig indsats indtil videre. Det er kun pga den usikre Udinese keeper at Lazio er ved at vinde.
Lover godt for kampene mod Sampdoria, Atalanta og Torino..
Lover godt for kampene mod Sampdoria, Atalanta og Torino..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
lør 20. apr 2019
Riza får chancen fra start idag imod Chievo. Formentligt pga Lulic hviler indtil Milan kampen i næste uge.
Jeg håber virkelig han viser noget idag for det er formentligt hans sidste chance for at bevise han har niveau til at spille i så stor en klub.
Jeg håber virkelig han viser noget idag for det er formentligt hans sidste chance for at bevise han har niveau til at spille i så stor en klub.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
lør 20. apr 2019
Curvaen har forladt stadion i protest over at Bakayoko og Kessie ikke har fået karantæne for det der trøje stunt. Utroligt at de bliver ved med at sætte deres agenda højere end klubbens. De har sgu lavet meget lort i den her sæson..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
lør 20. apr 2019
Hvad foregår der? Vi har alle muligheder hjemme mod et hold der er rykket ned. Og så gider vi ikke engang. En flok primadonnaer hele bundet. SMS din fucking klovn. Det understreger bare min pointe.
lør 20. apr 2019
Der er for mange spillere på det hold som bare ikke er gode nok og når de bedste spillere ikke kan bære holdet frem så kollapser holdet som kollektiv.
Og det er mig en gåde hvad fanden Inzaghi ser i Patric. Manden er elendig og ville ikke spille fast for nogen andre Serie A klubber.
Jeg håber virkelig på store forandringer i sommer transfer vinduet. Men det er jo Lotito der sidder med pengene så det bliver nok et til år med de samme spillere.
Og det er mig en gåde hvad fanden Inzaghi ser i Patric. Manden er elendig og ville ikke spille fast for nogen andre Serie A klubber.
Jeg håber virkelig på store forandringer i sommer transfer vinduet. Men det er jo Lotito der sidder med pengene så det bliver nok et til år med de samme spillere.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg