Jeg er helt enig. Der skal ske markante ændringer. Også gerne ud med Inzaghi. Med et salg af SMS burde der være råd til andre.
Snak
ons 24. apr 2019
Den her kamp er jo et perfekt eksempel på hvad der er gået galt i den her sæson. Holdet kan ikke score på deres chancer lige meget hvor meget de prøver.
vil være helt efter drejebogen hvis Milan får et klodset straffespark eller et defensivt koks til sidst i kampen.
vil være helt efter drejebogen hvis Milan får et klodset straffespark eller et defensivt koks til sidst i kampen.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
ons 24. apr 2019
Endelig lidt medgang. Lur mig om det alligevel ikke bliver spændende når vi lavet et totalt kiks i forsvaret om lidt
ons 24. apr 2019
3 Coppa Italia finaler på 5 år er ikke så skidt endda. Nu bliver det så spændende at se om det er Viola eller Atalanta som bliver modstanderen i finalen.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
ons 24. apr 2019
Takker! Ja jeg synes faktisk også vi var bedst over to kampe. Der manglende dog skarphed som sædvanligt og jeg var begyndt at tro holdet ville miste modet. Men så kom målet alligevel.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
man 29. apr 2019
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/58383933_10161817771205654_7153626072846696448_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-frt3-2.xx&oh=d114b3dcf1bb628f759757437f870fec&oe=5D68DBA3
Ved ikke om linket virker for jer. Men Quag stod en halv meter offside i forbindelse med 1-2 scoringen her igår. Hvordan kan VAR dommerne misse det?
Ved ikke om linket virker for jer. Men Quag stod en halv meter offside i forbindelse med 1-2 scoringen her igår. Hvordan kan VAR dommerne misse det?
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
søn 5. maj 2019
Hahaha.. Det er jo fuldstændig vildt hvor mange forsvarskiks vi laver på en sæson. Men når man stiller op med Wallace så kan man ikke forvente andet..
søn 5. maj 2019
Idioten kostede 3 kasser idag. Først løber han i cirkler om sig selv imens Ilicic får tid til at tæmme bolden og skyde, dernæst afleverer han bolden lige i fødderne på en Atalanta spiller og så til sidst laver han selv mål. Det må være den dårligste præstation af en forsvars spiller siden dengang Negro forærede Roma en derby sejr. Eller nå nej, det har Wallace også gjort en gang ved at dribble i feltet og tabe bolden hvor Roma så scorede.
Hold kæft en hjerneblødning af en forsvars spiller. Det var jo den gode Jorge Mendes der fik overtalt klubben til at købe Wallace. Smid ham af helvede til i sommerpausen. Måske Jorge Mendes kan hvidhvaske nogen flere penge i en ny Wallace handel?
Men udover det så er det også skræmmende hvor ringe Immobile er blevet. Caicedo er jo gået hen og blevet en bedre angriber end Immobile. Hvad sker der lige for det?
Men ellers er jeg ikke så bitter. Jeg ser frem til coppa finalen hvor dem fra Bergamo vil være endnu mere sultne efter sejr.
Hold kæft en hjerneblødning af en forsvars spiller. Det var jo den gode Jorge Mendes der fik overtalt klubben til at købe Wallace. Smid ham af helvede til i sommerpausen. Måske Jorge Mendes kan hvidhvaske nogen flere penge i en ny Wallace handel?
Men udover det så er det også skræmmende hvor ringe Immobile er blevet. Caicedo er jo gået hen og blevet en bedre angriber end Immobile. Hvad sker der lige for det?
Men ellers er jeg ikke så bitter. Jeg ser frem til coppa finalen hvor dem fra Bergamo vil være endnu mere sultne efter sejr.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg