Snak

Mere indhold efter annoncen
Men et forestående salg af SMS burde der også være råd til par ekstra forstærkninger. Vavro kan kun overraske mig positivt. Jeg har ikke den store fidus til ham i Serie A. Omvendt er han næppe dårligere end de nuværende på samme position.
Vavro er åbenbart den type der går forrest i de store kampe og ikke lader sig påvirke af presset. Det er jo lige præcis den type CB klubben har brug for.

Hvor mange vigtige kampe har vi ikke tabt de sidste 3-4 år på grund af et forsvar der falder sammen mentalt på et tidspunkt hvor man tror holdet vil cruise sig til sejr.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Vavro er åbenbart den type der går forrest i de store kampe og ikke lader sig påvirke af presset.


Det er umiddelbart rigtigt - jeg husker, at Vavro i starten af vores Europa-kval sidste sæson gik forrest og tog straffespark mv. når det virkelig gjaldt - derudover sparkede han også det afgørende straffespark mod Atalanta. Generelt virker det bare til at han trives under presset. Omvendt kan han godt være lidt sløset og nonchalant på bolden når presset ikke er der. :-)
Vavros lægetjek er forsinket da han "missede" et fly til Rom. God start ellers :D
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
https://www.football-italia.net/140421/man-utd-bid-%E2%82%AC75m-milinkovic

På nuværende tidspunkt er det nok tosset at forvente en højere pris end det, men kunne de ikke også inkludere en spiller i handlen? Så ved vi ivertfaldet at der kommer noget den anden vej uden at klubben holder på pengene.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Der er åbenbart en Walisisk klub der er så vilde med Lazio´s ørne trøje at de har kopieret designet.


Lazio´s version: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51Hrf%2BWq4fL._SX466_.jpg

Holyhead Town version: https://clwbpeldroed.org/wp-content/uploads/2019/07/Holyhead-Town-kit.jpg

Det er så fucking grimt at de burde skamme sig. De kunne i det mindste have lavet en fed trøje med det design istedet for det bras.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Ser nu ud til at Sergej bliver og forlænger sin aftale til 2024. Lønforhøjelse så han bliver den bedst betalte og en frikøbsklausul på 90 Mill Euro.
Sindssygt det med Diabolik, der havde et samarbejde med et narkokartel i Cali i Colombia, og som havde en formue på + 2 millioner euro. Narko trafficking til Italien.

Kilde: https://www.youtube.com/watch?v=TuXNbQCZV4c
Annonce