Ja, en vanvittig mand. Jeg husker ham også fra en dokumentar om hooligans der bl a blev vist på dansk tv. Han forhandlede også engang direkte med Thuram og fortalte ham at han kunne acceptere ham i Lazio men så ville han heller ikke have flere sorte spillere til klubben. Han havde en høj status blandt nogle Lazio fans som tidligere formand for Irriducibili, men jeg har altid synes han var den største klovn der ødelagde meget for klubben dengang.
Snak
fre 9. aug 2019
Haha. Shit. Lyder vildt.
Den der bizarre racisme, som man desværre finder i Lazio, Inter og andre steder, hvor ultraerne bare synes, sorte er undermennesker, er for dårlig.
Husker også engang, hvor Lazios ultras sang, at Ciani skulle bruge sin 6 meter penis på at pule Platini, fordi ultraerne i Lazio havde set sig sure på ex UEFA-præsidenten.
"Ciani, Ciani, Ciani, Ciani, Ciani, co´ quel cazzo de sei metri ce strozzano Platini."
(https://www.youtube.com/watch?v=4kwqzV8ohsE)
Det er så en "positiv" form for racisme, kunne man antage.
Den der bizarre racisme, som man desværre finder i Lazio, Inter og andre steder, hvor ultraerne bare synes, sorte er undermennesker, er for dårlig.
Husker også engang, hvor Lazios ultras sang, at Ciani skulle bruge sin 6 meter penis på at pule Platini, fordi ultraerne i Lazio havde set sig sure på ex UEFA-præsidenten.
"Ciani, Ciani, Ciani, Ciani, Ciani, co´ quel cazzo de sei metri ce strozzano Platini."
(https://www.youtube.com/watch?v=4kwqzV8ohsE)
Det er så en "positiv" form for racisme, kunne man antage.
søn 25. aug 2019
Uha.. sikke en start på sæsonen. Totalt styr på Sampdoria med giftige kontraer. Begynder nærmest at tro på en stor sæson.
søn 25. aug 2019
Hvor længe er han ude?
Nu har jeg jo gættet, at I slutter på fjerdepladsen, så I må lige oppe jer og sikre, at Alberto og Sergej holder et ordentligt niveau gennem hele sæsonen.
Alberto, Immobile, Correa, Sergej og Acerbi var gode af det, jeg så. Strakosha også med fine redninger og stod klar, når han skulle.
Nu har jeg jo gættet, at I slutter på fjerdepladsen, så I må lige oppe jer og sikre, at Alberto og Sergej holder et ordentligt niveau gennem hele sæsonen.
Alberto, Immobile, Correa, Sergej og Acerbi var gode af det, jeg så. Strakosha også med fine redninger og stod klar, når han skulle.
søn 25. aug 2019
Sergej har været lidt skadet i optakten men det var ikke til at se. Utroligt at han stadig spiller i Lazio. En sand enmands hær og så lige krydret med en konge assist. Holder han og Ciro sig skadesfri det meste af sæsonen tror jeg på top 4.
Svært at sige med Acerbi. Men han bliver svær at undvære.
Svært at sige med Acerbi. Men han bliver svær at undvære.
søn 25. aug 2019
Ja, når han er i form, er hans driblinger en sand fryd for øjet. Han får det til at se let ud.
Ellers må Vavro jo bevise, at han er en mand, de kan regne med.
Ellers må Vavro jo bevise, at han er en mand, de kan regne med.
tirs 27. aug 2019
Det var en stabil indsats af hele holdet, men jeg vælger at holde igen med se helt store ord. Doria ligner en seriøs nedryknings kanditat i år det er muligt vi lige skal vente med at gå helt amok.
Iøvrigt en flot gestus fra Inters curva idag da de viste respekt til Fabrizio. Det virkede ellers som at venskabet mellem Lazios og Inters curvaer var gået lidt kold.
Iøvrigt en flot gestus fra Inters curva idag da de viste respekt til Fabrizio. Det virkede ellers som at venskabet mellem Lazios og Inters curvaer var gået lidt kold.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg