Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi skal turde spille vores eget spil og så må vi se hvor langt det rækker. Tror på uafgjort.
Dai.
La prende Vecino.
Lige så vanskelig en kamp som forudset. Men synes vi er blevet bedre og bedre som kampen skrider frem.
Perfekt timing med den udligning så Juve får ødelagt lidt af den gejst de ellers ville have taget med sig i omklædningsrummet.

Puha Acerbi så ikke godt ud da Ronaldo scorede. Han lod ham løbe ind i boksen alene uden at markere ham. Ikke noget jeg ville have forventet af så erfaren en CB.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Vi skal have Leiva mere med i kampen. Det er kun SMS der kan matche Juve på midten.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kæft, I spillede godt - stort cadeau og endnu større tillykke!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
7 sejre i træk i Serie A. Vildt !!!
Jeg er lettere chokeret pga det er de her kampe vi ALTID dummer os i til sidst. Nå men så kan vi godt begynde med den klassiske romersyge og snakke om scudetto osv. Vi vinder lortet...
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Tillykke med sejren, og tak for kampen. Hold nu dampen oppe. (også i Januar)
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Ja det var faktisk en rigtig god kamp, jeg forestiller mig at de neutrale var godt underholdt.

https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Annonce