Snak

Mere indhold efter annoncen
Emre Mor´s agent har forsøgt at overtale klubben til at købe hans klient. Håber de holder sig langt væk fra ham. Kæmpe spild af talent...Det sidste vi mangler er en type som ham i en trup i god harmoni pt.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Vildt at vi endnu engang afgør kampen i overtiden. Nu venter der 5 kampe i træk på Olimpico.
10. sejr i træk efter endnu en halvskidt kamp. Og endnu engang med afgørelsen sidst i kampen. Vi er Serie A´s suverænt heldigste hold i øjeblikket.
Ja det føles som om alting går vores vej for tiden, men synes dog også at holdet er blevet gode til at opsøge heldet istedet for en mere opgivende attitude som vi har set før i tiden.

Det hjælper dog også at vi har Europa´s skarpeste angriber i denne sæson og at Acerbi har fået styr på forsvaret på en måde som ikke engang De Vrij kunne.

Ser ud til at det bliver et stille transfer vindue for os, jeg tror ikke klubben køber nogen spillere. Vi behøver ikke nogen..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
2-0 efter 15 min. Ser ud til vi buldre videre. Vild aktion af Immobile ved 1-0 scoringen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Immobile igen. Sygt hvor god han er pt.
Og allivel bliver han set på som værende relativt middelmådig pga han aldrig fik gennembrud i Dortmund eller Sevilla. Men det passer mig egentligt fint at han er så undervurderet fordi det betyder vi får lov til at beholde ham.

https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Det gør i ikke hvis han bliver ved, tilgengæld laver i en flot bunke cash.
Han er ufattelig giftig pt. Stort tillykke med ham.
Der skal kun fissekarle til Roma, ikke freaks.
Everton, Chelsea og Tottenham har henvendt sig vedr Immobile og fået at vide at han ikke er til salg. Hverken nu eller til sommer.
Fint statement at sende. Lad os håbe han bliver min 2 år mere.
Everton, seriøst?
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Annonce