Emre Mor´s agent har forsøgt at overtale klubben til at købe hans klient. Håber de holder sig langt væk fra ham. Kæmpe spild af talent...Det sidste vi mangler er en type som ham i en trup i god harmoni pt.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg