Snak

Mere indhold efter annoncen
Tungt pres fra start og Immobile med 1-0 efter 2 min.
Super kontra og 2-0. Fint hvis vi kan lukke kampen allerede i første halvleg.
Immobile!!!! Hvor er det vanvittigt godt lavet. 3-0
Endnu en lækker kasse 4-0.
Lazio er uden Sergej Milinkovic Savic, Lulic, Correa og Radu til dagens udekamp mod Parma. Jeg har mine bange anelser om hvordan det kommer til at gå.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lazzari heller ikke med fra start. Jøses..
Kampen mod Inter på Søndag bliver godt nok vild. Jeg er ikke specielt imponeret over deres spil i 2020, men omvendt så var Lazio heller ikke godt kørende mod Parma. Den kan vel gå begge veje, men det at vi er på hjemmebane må betyde noget for psyken på de to hold.

Derudover så synes jeg Tare skal forsøge at hente Romagnoli hjem til sommer. Inden manden bliver permanent rundtosset af at spille i det Milan forsvar. Man bliver jo held vild i varmen af at tænke på Acerbi og Romagnoli sammen i et forsvar.



https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Anfører og kontrakt til 2022. Det bliver dyrt, men det kunne være frisk med et bud.

Jeg ved dog ikke, om han kan spille i et tremandsforsvar.
Spændende tanke med Romagnoli. Manden er jo også erklæret Lazio fan. Måske en mulighed når SMS får lov til at smutte til sommer.

Rocchi er iøvrigt dagens dommer mod Inter. Manden der i sin karriere har uddelt 40% af alle røde kort til Lazio spillere?!
Rocchi er iøvrigt dagens dommer mod Inter. Manden der i sin karriere har uddelt 40% af alle røde kort til Lazio spillere


Damn. Ikke en dårlig stat, du lige har fundet der.
Annonce