Stort set den vanskeligste pokallodtrækning overhovedet. Kun Esbjerg og Silkeborg havde været værre, men må gå ind og vise at det er det rigtige hold der spiller i superligaen.
Jo,jo, men det er jo vilkårene. Tilmed skal kampen vist spilles i oktober-landsholdspausen så VB kommer til at mangle folk (ligesom i dagens træningskamp mod Randers). Jeg tror superligastarten kommer til at betyde noget for hvor meget VB vil satse i pokalturneringen. En dårlig start - som jeg egentlig frygter - kunne få klubben til at nedprioritere "pokalen", en bedre start kan betyde:"lad os smede mens jernet er varmt" - succes avler jo (nogle gange) succes.
//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1.
"Klubånd i solskin - troskab i regn"