Vi har nu med Briggs fem spillere som kan dække det centrale forsvar og tre spillere der kan dække venstre back
Jeg forestiller mig at de godt kan lide Briggs fleksibilitet! Når man skal fylde bænken er spillere der kan spille flere positioner i høj kurs... de har også prøvet Ajeti flere gange på højreback, uden voldsom succes. Jeg ville ikke blive overrasket såfremt Ajeti trækker nitten. Viljormur og Amundsen har også lignende positions fleksibitet, og giver det overhovedet mening at have 4 centerforsvars "specialister" i truppen?
Jeg hopper i hvert fald ikke bare sådan lige med på vognen om at Luis Henrique betyder, at Faghir er på vej væk.
Med spørgsmålstegn omkring Dwamenas formopbygning, Kjartans generelle form og det faktum at der når som helst kan komme et bud på Faghir, vi ikke kan sige nej til, giver det vel fint mening at kalde Henrique tilbage. Men Krugers kommentarer i VAFO insinuerer nærmest at man bare skulle have ham ud af Finland, men ikke har en decideret plan? Måske klubben ikke mener han ville udvikle sig mere der, eller at han blevet spillet forkert?
Måske man skulle afsætte Reserveliga kampene til at vænne ham til dansk fodbold?