Tror vi der kommer flere tilgange i transfervinduet, der lukker den 5. oktober? Jeg kunne godt se endnu en central midtbane, da jeg synes vi er tyndt besat med Ezatolahi, Schoop og Ramadani. Ved godt vi har Lundrim Hetemi også.
Hvor ellers kunne der måske bruges en spiller til? Højre back selvfølgelig, men det vil så frigive Gundelund til midtbanen
Hvor ellers kunne der måske bruges en spiller til? Højre back selvfølgelig, men det vil så frigive Gundelund til midtbanen
Vejle Boldklub - fem danske mesterskaber
AS Roma - tre scudettoer
FC Barcelona - 26 mesterskaber
Og få så Radja Nainggolan tilbage til Roma