Davidsen og Gryn dumper direkte.
Ojala og Schoop er ikke meget mindre ringe.
Isoleret set er 2 mål på udebane i Århus godkendt, men Kjartan bør starte.
Bliver det Faghir eller Mucolli på kanten næste gang?
Undrer mig lidt over startopstillingen i går, men mon ikke Milo, Briggs, Faghir/Mucolli, Kjartan kan håbe på en plads næste gang.
Vi mangler en stor, ond 8´er med overblik.
Ojala og Schoop er ikke meget mindre ringe.
Isoleret set er 2 mål på udebane i Århus godkendt, men Kjartan bør starte.
Bliver det Faghir eller Mucolli på kanten næste gang?
Undrer mig lidt over startopstillingen i går, men mon ikke Milo, Briggs, Faghir/Mucolli, Kjartan kan håbe på en plads næste gang.
Vi mangler en stor, ond 8´er med overblik.