Jeg synes ikke, at Davidsen kan klandres for noget særligt i kampen mod AGF. Men Amundsen var bedre, da han kom ind.
Der manglede noget rå fysik og bokserattitude fra VB. Det kan Milosevic og Briggs måske bringe. Rama kan helt sikkert. Det er hans spil. Jeg ser gerne, at vi stiller med Saeid og Rama fra start mod SE. Så kan de mere letbenede komme ind senere. Det må være nok med tre rendyrkede offensivspillere fra start som oprykker.
Raphael virkede lovende på mig. Presspillet fungerede ikke. Den indbyrdes forståelse så ikke ud til at være på plads. Det kan komme. Han så stærk ud i nærkampe og med ryggen mod mål, og på den eneste mulighed han fik, sparkede han bolden i nettet. Jeg ser ikke, han har spillet sig af. Omvendt synes jeg, Kjartan lavede et fint indhop. Han fik skabt noget uro og kom med noget af den aggressivitet, der var helt fraværende i 1. halvleg.
Forhåbentlig er Mucolli snart klar. Men ellers ser jeg også hellere Faghir end Gryn fra start mod SE. Gryn greb slet ikke chancen mod AGF.
Der manglede noget rå fysik og bokserattitude fra VB. Det kan Milosevic og Briggs måske bringe. Rama kan helt sikkert. Det er hans spil. Jeg ser gerne, at vi stiller med Saeid og Rama fra start mod SE. Så kan de mere letbenede komme ind senere. Det må være nok med tre rendyrkede offensivspillere fra start som oprykker.
Raphael virkede lovende på mig. Presspillet fungerede ikke. Den indbyrdes forståelse så ikke ud til at være på plads. Det kan komme. Han så stærk ud i nærkampe og med ryggen mod mål, og på den eneste mulighed han fik, sparkede han bolden i nettet. Jeg ser ikke, han har spillet sig af. Omvendt synes jeg, Kjartan lavede et fint indhop. Han fik skabt noget uro og kom med noget af den aggressivitet, der var helt fraværende i 1. halvleg.
Forhåbentlig er Mucolli snart klar. Men ellers ser jeg også hellere Faghir end Gryn fra start mod SE. Gryn greb slet ikke chancen mod AGF.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp