Snak

Mere indhold efter annoncen
dejligt at se konsekvensen af Kjartans manglende præstationer i den udtagede trup. Vi skal stille med de 11 bedste, ikke de 11 mest populære. 3 point mod SønderjyskE
Noget af en udmelding fra træneren når han ikke udtager Kjartan til truppen mod SønderjydskE . Ingen er over holdet og udtalelser som den Kjartan kom med efter AGF kampen accepteres ikke.
Jeg håber meget at resten af holdet træder i karakter idag og viser at vi hører til i superligaen.
VB Klubånd i solskin Troskab i regn.
Synes simpelthen det er latterligt at de udelader Kjartan.
Jeg dropper dagens kamp, så kan de vinde eller tabe. Jeg er ligeglad.

Så vender jeg tilbage til næste kamp.
Fed mentalitet. Så kan man også sige man synes det er latterligt at udleje Adam og man dropper denne sæson og kommer tilbage når Adam er tilbage
Det er du da velkommen til bruger 1711823:-)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej tak, den mentalitet deler jeg ikke. Ingen er større end klubben, heller ikke end yndlings soillere
Nu er der ingen der kender årsagen til, at han ikke er med.
Tvivler dog på at det kan være hans præstationer. En klar forbedring da han kom ind mod AGF og selvom han ikke har scoret så meget, så må han (ud fra de chancer han har skabt) have en af de højere expected goals i 1. division i foråret.
Vejle Boldklub 130 års stolthed
Såfremt disciplinen og holdånden skal holdes intakt var der vel ikke så meget andet Galca kunne gøre? Når en spiller i medierne sætter sig selv over klubben, direkte angriber hovedaktionæren, indirekte angriber hans træner (insinuerer at det er hovedaktionæren der reelt sætter holdet) og indirekte angriber hans egne holdkammerater (ved at være meget skuffet over at de kan starte i stedet for ham) SKAL der disciplineres! Ellers ender det hele i anarki!

Håber på at se Milosevic og Mucolli i Start-XI i dag :)
Overraskende opstilling. Hetemi havde jeg sgu slet ikke regnet med.

Det positive er en ekstrem stærk bænk.
Lækkert med Arbnor klar til at byde ind!
Dog lidt bekymrende at Galca øjensynligt er så langt fra at have hans stærkeste opstilling på plads, at der skiftes SÅ mange spillere ud mellem to kampe! Vi skal have den stærkeste Start-XI spillet sammen...
Annonce