Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis Mucolli bare nogenlunde kan holde det niveau, han viste mod SE, er jeg bange for, det bliver den sidste sæson, han spiller i den røde trøje.

Men kan han hjælpe klubben til at blive i Superligaen, og kan klubben tjene en masse millioner på et salg, er det vel, som det skal være i en klub som VB.

Vi har før set Mucolli levere magi og flotte mål, men til forskel fra tidligere har han nu i efterhånden et års tid været stabilt god i sine præstationer og har stille og roligt bygget på. Det ser meget lovende ud.


Hvis Mucolli fortsætter som han har spillet det sidste pæne stykke tid nu, tvivler jeg stærkt på om vi overhovedet har ham i truppen efter vinteren :(
Mucolli er gået fra at være en ung spiller der lavede fikse ting, men ikke altid havde end-product på det, til en kampafgørende spiller. Fleksibel og kan spille på fløj og centralt...

Håber at unge spillere sidder og kigger med på Mucolli, Gundelund, Faghir og til dels Hetemi! VB er en klub hvor unge spillere får chancen og kan bygge en god karriere op! Gode cases for investering i ungdommen :)
Hvor lang er kontrakten med ham? Er der håb for forlængelse?


Mht. hans kontrakt kan du selv se på fx: Superstats.dk; om VB kan holde på ham ?

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Tipsbladet har Gundelund og Arbnor på deres rundens hold
Gundelund leverede også et stærkt indtryk mod SE.

Hetemi overraskede mig meget. Jeg troede ikke, han var i spil til en startplads på midtbanen. Han har egentlig heller ikke imponeret mig synderligt, de gange han har spillet i NB Ligaen. Men mod SE virkede han boldfast og fik for det meste skilt sig meget fornuftigt af med bolden. Desuden ligner han en spiller, der også kan bidrage med noget defensivt.

Et - for mig - uventet ekstra kort til midtbanen. Det er jo bare fint.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Det overrasker mig at høre da jeg synes Hetemi har gjort fet fremragende i stort set alle de kampe han har spillet (som jeg har set). Selvom han er lidt klejn forstår han dog at bruge sin krop godt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hetemi var god i NB og især her i sommerens træningskampe, Så overrasker ikke mig.
Ok. Jeg har ikke set træningskampene, så dem kan jeg ikke tale med om. Men det er jo bare positivt, at Hetemi er med til at skærpe konkurrencen på midtbanen og give Galca flere muligheder.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Jeg tror da de fleste er glædeligt overraskede over hvor fint han har grebet chancen, men en stor del af det kan jo også tilskrives Galca, som tydeligvis ikke er bange for at give de unge chancen, og lade "navne" sidde på bænken. Dejlig udvikling.
FCK på søndag. De har fået en halvsløj sæsonstart, men det vender jo, ved vi, ikke?

Uanset hvad må de tage favoritrollen og vi må ikke lade os lulle i søvn af en fin kamp mod SønderjyskE. Men den fortjente sejr kan ingen dog tage fra os.

Københavnerne skal jo i kamp i euroleague torsdag og kan måske høste lidt selvtillid der - omvendt møder de måske med lidt trætte ben (og hoveder?).

Overraskelsesmomentetskal tages i brug, og Wilczek skal have tilbage med samme mønt - og lidt til - indenfor det tilladte.

Det kan jo blive et gensyn med en tidligere VB´er: Ankersen, men kan han allerede falde i hak med sine medspillere (hovedparten er vel kommet til i den tid han har været væk) ?

Ærgerligt at det bliver tilskuerløst, på den anden side: Ofte er VB´s tilskuere kommet i større antal ovenpå en god kamp - og ganske ofte er de blevet skuffet. Lav om på det på søndag !!

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Jeg tænker om ulempen ved at det er tilskuerløst er større for FCK end for os? Også generelt når vi skal møde klubber som plejer at have mange - og højlydte - medrejsende fans. Nu skal de københavnske stjerner stå på "en kold og regnvejrstung bane" i Vejle uden tilskuersupport.
Annonce