Hvis Mucolli bare nogenlunde kan holde det niveau, han viste mod SE, er jeg bange for, det bliver den sidste sæson, han spiller i den røde trøje.
Men kan han hjælpe klubben til at blive i Superligaen, og kan klubben tjene en masse millioner på et salg, er det vel, som det skal være i en klub som VB.
Vi har før set Mucolli levere magi og flotte mål, men til forskel fra tidligere har han nu i efterhånden et års tid været stabilt god i sine præstationer og har stille og roligt bygget på. Det ser meget lovende ud.
Hvis Mucolli fortsætter som han har spillet det sidste pæne stykke tid nu, tvivler jeg stærkt på om vi overhovedet har ham i truppen efter vinteren :(
Mucolli er gået fra at være en ung spiller der lavede fikse ting, men ikke altid havde end-product på det, til en kampafgørende spiller. Fleksibel og kan spille på fløj og centralt...
Håber at unge spillere sidder og kigger med på Mucolli, Gundelund, Faghir og til dels Hetemi! VB er en klub hvor unge spillere får chancen og kan bygge en god karriere op! Gode cases for investering i ungdommen :)