Generelt bare et perfekt tidspunkt at møde dem på.
FCK er inde i en rigtig dårlig periode og har kun 2 dages forberedelse til kampen, hvor vi har 6.
Men det bliver nok også en anden kamp end mod SønderjyskE. Vi vil blive mødt højt og blive presset i bund. Det giver så også noget plads oppe foran til Sousa og co.
Kan godt lide idéen med Schoop liggende mere fremskudt. Det kan nok også være en mulighed søndag, når vi centralt skal bokse med Zeca og Falk.
Nu har jeg sagt det. Men det kunne da være sjovt, hvis vi er enden på Ståle dynastiet :D
FCK er inde i en rigtig dårlig periode og har kun 2 dages forberedelse til kampen, hvor vi har 6.
Men det bliver nok også en anden kamp end mod SønderjyskE. Vi vil blive mødt højt og blive presset i bund. Det giver så også noget plads oppe foran til Sousa og co.
Kan godt lide idéen med Schoop liggende mere fremskudt. Det kan nok også være en mulighed søndag, når vi centralt skal bokse med Zeca og Falk.
Nu har jeg sagt det. Men det kunne da være sjovt, hvis vi er enden på Ståle dynastiet :D
Vejle Boldklub 130 års stolthed